گزارش جی پلاس

تناقض گویی درباره یک مدیر زن/ کلاهی با دوصندلی در بسکتبال!

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اظهارات ضد و نقیضی درباره وضعیت دو شغله بودن شبنم کلاهی مطرح کرد و با توجه به صحبت های او به نظر می رسد دبیر جدید فدراسیون بسکتبال با حفظ سمت رئیس هیات تهران هم باقی می ماند!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، پس از بازنشستگی مسعود عماری دبیر پیشین فدراسیون بسکتبال خبری مبنی بر انتخاب شبنم کلاهی رئیس هیات بسکتبال تهران به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منتشر شد. انتقادها نسبت به کلاهی به این دلیل آغاز شد که او علی رغم حضور در فدراسیون، رئیس هیات بسکتبال تهران باقی ماند و طبق قانون فعالیت در دو شغل، این موضوع منع قانونی دارد.

شبنم کلاهی در صحبت‌های قبلی خود اعلام کرده بود که در صورت قطعی و امضا شدن حکم دبیری خود از ریاست هیات استعفا می‌دهد اما با وجود اینکه وزیر ورزش حکم دبیری او را صادر کرد همچنان خبری از استعفا نیست.

نکته جالب توجه دیگر در این باره تغییر نظر و تناقض در صحبت‌های رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان تهران است. او که حدود یک ماه پیش در این خصوص به خبرنگار جی پلاس گفته بود پس از صدور  حکم قطعی دبیری کلاهی، برای هیات بسکتبال تهران، سرپرست انتخاب می‌کند تا مجمع  انتخاباتی برگزار شود در گفت و گوی جدید خود با جی پلاس صحبت‌های متفاوتی بیان کرد و گفت: قرار است با شبنم کلاهی جلسه‌ای برگزار و بعد از آن براساس مصلحت بسکتبال تهران تصمیم نهایی را می‌گیریم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد شبنم کلاهی همچنان به عنوان رئیس هیات بسکتبال هم باقی بماند، اظهار کرد: وقتی می‌گویم تصمیم می‌گیریم یعنی ده‌ها گزینه در این باره وجود دارد که آن ها را مطرح نمی‌کنم! فعلا تا زمانی که این نشست برگزار نشده هیچ تصمیم و نظری ندارم.

با توجه به صحبت‌های ضد و نقیض مدیر کل ورزش و جوانان تهران این احتمال وجود دارد که شبنم کلاهی در هر دو سمت خود ماندگار شود و باید دید مسئولان ورزش در این خصوص چه تدابیری می‌اندیشند.

خبرنگار جی پلاس در تماس با شبنم کلاهی خواستار توضیح او در این باره شد اما کلاهی علاقه ای به پاسخگویی درباره این موضوع نداشت؛ البته شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال در مصاحبه قبلی خود با جی پلاس اعلام کرد که کار در فدراسیون و هیات هیچ تداخلی با یکدیگر ندارد و به هیچ یک آسیبی نمی رسد!

دیدگاه تان را بنویسید