چین یک شهر نزدیک به پایتخت را به دلیل ابتلای 51 نفر به ویروس کرونا قرنطینه کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از رویترز، یکی از مسئولان شهر«شیجیاچوانگ» مرکز استان«خبی» امروز پنجشنبه گفت که دولت در چارچوب تدابیر مبارزه با شیوع ویروس کرونا این شهر را قرنطینه کرد و از خروج شهروندان از آن جلوگیری کرد.

این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که چین امروز بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را از پنج ماه پیش تا کنون ثبت کرد و بیشترین مبتلایان نیز در استان خبی در نزدیکی پکن پایتخت ثبت شده است.

استان خبی 51 مورد از 52 مورد مبتلایان داخلی که امروز توسط کمیته ملی بهداشت چین ثبت شده است را از آن خود کرد این در حالی است که روز گذشته فقط 20 مورد در این استان ثبت شده بود.

کمیته ملی بهداشت چین همچنین تأکید کرد که مجموع مبتلایان به کرون که در این کشور ثبت شده اند به 63 نفر رسید این در حالی است که روز گذشته فقط 32 مورد ابتلا به کرونا ثبت شده بود.موارد ثبت شده امروز در چین از 30 جولای گذشته تا کنون بیشترین مورد بوده است. در 30 جولای 127 مورد ابتلا به کرونا ثبت شده بود.

بنابراین گزارش، تعداد مبتلایان به کرونا در چین از ابتدای شیوع این ویروس در اواخر سال 2019 تا کنون به 87هزار و 278 مورد رسید این در حالی است که تعداد جان باختگان در عدد 4هزار و 634 نفر ثابت مانده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.