مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه، مخاطبان خبر سیما به بیش از 90  درصد رسیده است، گفت: میزان اعتماد به اخبار صدا و سیما برابر با  83 درصد است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سید محسن لطیفی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، تحقق بخشیدن به آرمان‌های نظام در راستای پیروی از خط ولایت را از افتخارات رسانه ملی و صدا و سیمای استان  دانست و افزود: کارکنان و عوامل صدا و سیما با تلاش شبانه‌روزی و حرکت در مسیر نظام و ولایت فقیه باتمام قوا و با وجود مشکلات مالی و کمبود امکانات، قدم‌های بزرگی در تحقق اهداف نظام برداشته است.
 
وی افزود: نمونه بارز تلاش‌های دست‌اندرکاران رسانه ملی در انتخابات اخیر بود که حضور حداکثری مردم در انتخابات را رقم زد؛ صدا و سیما همواره پیرو دستورات ولایت فقیه بوده و آماده برنامه‌سازی برای ترویج فرهنگ اسلامی با راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان است.
 
لطیفی با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه سهند، بیان کرد: صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با تعهد سالانه پنج هزار ساعت و رادیو مراغه با 900 ساعت به صورت 24 ساعته به تولید برنامه می‌پردازد که 20 درصد برنامه‌ها با موضوع معارف است.
 
وی یادآور شد: در بخش سیما نیز با تعهد تامین دو هزار و 150 ساعت برنامه و با هفت ساعت برنامه‌های تولیدی،  24 ساعته پخش برنامه دارد و از اول سال تا کنون 730 ساعت در حوزه معارف تولید برنامه داشته است.
 
 وی معاونت خبر این مرکز را یکی از پر مخاطب‌ترین بخش‌های صدا و سیمای مرکز استان دانست و افزود: این واحد در شش بخش خبری اخبار و اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، به طوری که مخاطبان خبر سیما به بیش از 90  درصد رسیده و میزان اعتماد به اخبار صدا و سیما نیز  83 درصد است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.