به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علی نجفی عصر سه شنبه در جلسه ستاد ارتحال امام ( ره) با بیان اینکه ماه رمضان ماه خودسازیست، افزود: انشالله توفیق داشته باشیم که در یک مورد ، بداخلاقی هایی که قبل از انتخابات شروع شده و ادامه دارد، پایان یابد.
وی اضافه کرد: کسانی که وارد جرگه انتخابات شده اند قاعده بازی را رعایت نمی کنند که امیدواریم به پاس این ماه عزیز که بر اخلاق تاکید دارد، این بداخلاقی ها را نیز پایان بدهند.
وی تصریح کرد: اهتمام سازمان ها بایستی بر تبدیل فضای کنونی به فضای کار، خدمت برای مردم، تامین ارزاق و رنگین کردن سفره های افطار مردم باشد.
نجفی گفت : از صدا و سیما نیز می خواهم که موارد اخلاقی را رعایت کنند، طوری عمل کنیم که مردم امیدوار شوند و برای این حضور و انتخاب برخود ببالند.
وی با بیان اینکه مردم روز انتخابات تعیین کردند که چه گفتمانی برای اداره جامعه غالب باشد،گفت: همانطور که طی چهار سال گذشته نگذاشته ایم، اکنون نیز به کمک تمامی همکاران مان در ستاد انتخابات، نظارت، فرمانداران ، سپاه، بسیج ، نیروی انتظامی ، روحانیون و ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه در گیلان نمی گذاریم فضای استان ؛ فضای سیاسی، جدل، درگیری و بحث شود.
استاندار گیلان در ادامه بایادآوری اتفاقات پانزدهم خرداد گفت: بعد از اتفاقات 42 شاه هر چقدر تلاش کرد ، نتوانست تغییر ایجاد کند و آن حرکت ننگینش را پاک کند .
وی تصریح کرد: هرساله پاسداشت شهدای آن روز برگزار می شود و از اینرو چهره شهر نیز بایستی متناسب با این مناسبت هماهنگی داشته باشد.
وی برگزاری مراسم افطاری برای بخش های دولتی را ممنوع اعلام کرد و گفت: در بخش های دولتی نه اجازه می دهیم و نه تجویز می کنیم که مراسم افطاری برگزار کنند .
استاندار گیلان اضافه کرد: اما مراسم افطاری در اجتماع هایی همچون بهزیستی، کمیته امداد ، میادین شهر و سفره های عمومی را انجام بدهند.
نجفی گفت: در ایام ارتحال امام روحانیون باید اندیشه های امام را تبیین کنند.
وی افزود: اگرچه امسال بدلیل تقارن ماه مبارک رمضان با ایام ارتحال امام اعزام کاروان پیاده و سواره به مرقد امام نداریم اما حضور و برگزاری مراسم ارتحال امام باید هر چه باشکوه تر برگزار شود.
خبرنگار: مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.