به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز سه شنبه با اشاره به اینکه این واحد بهداشتی و درمانی علاوه بر مردم منطقه به بیماران برخی شهرها و استان های همجوار، خدمات ارائه می دهد، افزود: مکان کنونی به هیچ وجه جوابگو نیست و باید برای تکمیل طرح اقدام شود.
وی همچنین به سایر نیازها اشاره کرد و مهمترین آنها را، راه اندازی دستگاه سی تی اسکن ، کمبود متخصص و فوق متخصص در بعضی از رشته ها و کمبود تخت ذکر کرد .
همچنین مدیر بیمارستان مهریز گفت: تکمیل طرح توسعه این مرکز بهداشتی و درمانی که از سال 1389 آغاز شد با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به 150 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.
سید رسول محسن زاده افزود: تاکنون افزون بر 100 میلیارد ریال هزینه شده که 60 درصد مبلغ خیری و بقیه بودجه دولتی است .
طرح توسعه تنها بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم 600 نفر فراهم می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد هم در این دیدار گفت: تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز با همکاری بخش خصوصی و خیران پیگیری می شود.
دکتر محمود نوری شادکام با اشاره به موقعیت مهریز که مسافرپذیر است به اهمیت تکمیل و تجهیز بیمارستان اشاره کرد و گفت: این خواسته بر حق مردم منطقه و مسئولان محلی تامین شود.
فعالیت درمانی و بهداشتی تنها بیمارستان مهریز از سال 1372 آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی ، اورژانس ، اطفال ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، دیالیز و چشم پزشکی است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.