به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز عید قربان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در ماه های اخیر اشاره کرد و افزود: این موضوع موجب نگرانی و نارضایتی شده و باید مسئولان به صورت اساسی وظایف خود را در پیشگیری از آن انجام دهند.
وی ادامه داد: مسئولان امر باید با همدلی و برنامه ریزی دقیق، مبارزه با گرانفروشان و محتکران را در دستور کار خود قرار دهند تا بیش از این بر مردم ما فشار وارد نشود .
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نظارت بر فعالیت های فرهنگی و هنری در یزد باید بیشتر شود از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا توجه لازم بر برنامه هایی که در این بخش انجام می گیرد داشته باشد.
ناصری تصریح کرد: انجام برخی فعالیت های فرهنگی و هنری به هیچ وجه در شان دارالعباده نیست و باید متولیان فرهنگی وظایف خود را قوی تر در بعد نظارت انجام دهند.
امام جمعه یزد همچنین به اهمیت کار خبرنگاران با رعایت صداقت و امانت به عنوان 2 وظیفه مهم در انعکاس اخبار و گزارشات اشاره کرد و تحقق آن را در استان خواستار شد.
ناصری به اهمیت مقاومت در برابر دشمنان توسط مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: عزت ملت و کشور تنها در گرو توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و بصیرت دینی و انقلابی است .
وی عید قربان را تبریک گفت و بر بهره گیری از درس های آن توسط مردم تاکید نمود.
نمار عید قربان در اکثر مناطق و شهرستان های استان یزد برگزار شد .
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.