به گزارس ایرنا، حجت ‌الاسلام سید ابراهیم رییسی، شنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: برای ریشه کنی فقر باید از تمام ظرفیت های کشور و جوانان علاقه مند و تحصیل کرده بر اساس یک برنامه ریزی مدون استفاده کرد.
وی ادامه داد: برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در موضوع اقتصاد و مبارزه عملی با فقر، قطعا باید مردم و مسئولان با جدیت وارد عرصه فعالیت و کوشش مضاعف در راستای اهداف و آرمان های نظام اسلامی شوند.
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: تاکید بر ظرفیت ‌های داخلی کشور و بهره گیری از نیروهای انسانی مجرب و دلسوز موجب رسیدن به اهداف متعالی نظام در عرصه اقتصادی است .
رییسی تصریح کرد: ملت ایران و رزمندگان قهرمان در دوران دفاع مقدس با قدرت و عزت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه نظام شدند.
وی به فعالیت های آستان قدس رضوی اشاره و مهمترین آنها را تسهیل زیارت به ویژه برای افرادی که توانمندی مالی چندانی ندارند ، فعالیت های مذهبی و فرهنگی با حضور بنیاد فرهنگی امام رضا (ع) و رسیدگی به محرومان ذکر کرد.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به انجام فعالیت های معنوی و قرآنی توسط آستان قدس رضوی به عنوان یک ضرورت در زمان کنونی بخاطر تهدید نرم دشمنان اشاره و تداوم آن را خواستار شد.
آیت الله محمدرضا ناصری افزود: انجام فعالیت های دینی در قالب ارائه آموزش برای نسل جوان باید با همکاری دستگاه های مختلف و توسط آستان قدس جدی گرفته شود.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.