به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد افزود: دشمن می خواهد چهره رژیم منحوس پهلوی را خوب جلوه دهد و از این طریق مردم را به داشتن چنین نظامی ترغیب کند که با آگاهی رسانی و تبیین گری باید این فتنه دشمن خنثی شود.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای مردم ایران داشت و به شکرانه این نعمت باید تا می توان این دستاوردها را تبیین و اطلاع رسانی کرد.
نکونام، قیام مردم به رهبری امام خمینی(ره) را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: وقتی ملت اراده کرد و خواست تا سرنوشت خود را تغییر دهد، خدا هم به یاری مردم آمد و در نهایت با تدبیر امام راحل این قیام به نتیجه رسید.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به شرایط کشور در دوران رژیم پهلوی اظهار کرد: فساد مالی و اخلاقی دربار و ظلم و ستمی که به مردم روا داشته می شد، کشور را به سراشیبی انحطاط و نابودی کشانده بود.
نکونام به کتاب 2 جلدی ظهور و سقوط سلطنت برگرفته از خاطرات «فردوست» اشاره کرد و افزود: در این کتاب به فساد و شرایط خفان آور رژیم شاه بخوبی اشاره شده است.
وی با بیان اینکه مردم ایران مردمی بیدار، آگاه و با عظمتی هستند، خاطرنشان کرد: این مردم قدر انقلاب اسلامی را می دانند.
نکونام در ادامه به 14 بهمن روز فناوری فضایی اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران در جایگاه نهم فناوری فضایی در جهان قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین 19 بهمن سالروز بیعت همافران با امام خمینی(ره) و 20 بهمن سالروز بیعت بختیاری های بصیر با امام راحل را گرامی داشت.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.