به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی فشار زیادی بر قشرهای ضعیف جامعه وارد کرده است به اهمیت برخورد با مفسدان پرداخت و افزود: مسئولان در عمل با فساد اقتصادی برخورد جدی کنند.
وی با اشاره به اینکه برخورد با فساد و معرفی مفسدان اقتصادی مردم را به نظام و انقلاب اسلامی امیدوار می کند اظهار داشت: همه مشکلات مربوط به تحریم ها نیست و اکثر آنها به خاطر سوء مدیریت است.
رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز با تبریک روز بازگشت آزادگان به کشور از فداکاری ایثارگران قدردانی کرد و یادآور شد: خاطرات آزادگان باید تهیه و در دسترس جوانان قرار گیرد.
محی الدینی همچنین به توطئه های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و خاطرنشان نمود: دشمنی استکبار جهانی همیشه وجود داشته و همچنین علیه کشور ما ادامه دارد که با هوشیاری مردم و مسئولان خنثی می شود.
7541
امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: مردم خواستار برخورد قاطع با احتکارگران و مفسدان اقتصادی هستند، باید با کارشکنی ها برخورد و خیانت کاران به سزای اعمالشان برسند.
حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری ادامه داد: درباره اوضاع معیشتی و مسائل اقتصادی هیچ بن بستی وجود ندارد و مسئولان باید عزم خود را برای رفع مشکلات و مبارزه با فساد جزم کنند.
خطیب جمعه تفت به 31 مردادماه روز صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: صنعت دفاعی از جمله مسائلی است که باید به آن توجه شود.
وی تصریح کرد: کمبود سلاح در دوره دفاع مقدس سبب شد تا فرهیختگان ما به فکر ساخت سلاح بیفتند و اکنون کشور در برخی صنایع دفاعی مانند ساخت موشک در جهان عرض اندام می کند.
حجت الاسلام غفوری به فضای مجازی و تبلیغات آن اشاره و گفت: هرکسی از راه می رسد کانالی می زند و علیه نظام و مسئولانش سم پاشی می کند و در صدد تخریب است.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.