مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌های یزد در طرح تابستانه کتاب ٩٧ آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان زاده با اعلام این خبر گفت: کتاب‌فروشی‌های استان یزد می‌توانند تا شنبه ٢٧ مردادماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح تابستانه کتاب ٩٧ اقدام کنند.

وی گفت: نهمین دوره طرح‌های حمایتی از کتاب‌فروشی‌ها با عنوان تابستانه کتاب از سه‌شنبه ٣٠ مردادماه در کتاب‌فروشی‌های عضو طرح آغاز می‌شود .

وی ادامه داد: کتابفروشی ها به مدت ١٠ روز کتاب‌های تالیفی با کمک هزینه خرید ٢٥ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ١٥ درصد عرضه می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد که یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.

جوادیان زاده افزود:در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ١٠٠ هزار تومان است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتاب‌فروشی ها، حداقل ٦ ماه خواهد بود.

وی در عین حال گفت:کتاب‌فروشی‌های عضو طرح عیدانه کتاب ١٣٩٧، جهت تایید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد:با توجه به محدود بودن بودجه طرح تابستانه کتاب، سقف یارانه پس از تعیین و اختصاص افزایش نخواهد یافت بنابراین کتاب‌فروشانی که تمایل دارند پس از پایان اعتبار به صورت مشارکتی و با پرداخت ٥٠ درصد یارانه، فروش را ادامه دهند، آمادگی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.