علی اصغر شریفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: ودیعه‌‌گذاران از روز چهارشنبه 23 فروردین به مدت 10 روز فرصت دارند تا با در دست داشتن اصل قبض ودیعه‌ گذاری، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام کنند.

وی افزود: شعب بانک ملی با مراجعه متقاضیان یاد شده، پس از بررسی لازم نسبت به محاسبه اصل و سود متعلقه به مبلغ ودیعه ‌گذاری (بصورت روزشمار تا تاریخ مراجعه متقاضی) اقدام و مبلغ مابه ‌التفاوت تا سقف 100 میلیون ریال را دریافت و پس از واریز به حساب سازمان، رسید آن را به متقاضی ارائه می‌کنند.

شریفی ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که اسناد ثبت ‌نامی سال‌های 1360 و 1363هستند باید قبلاً برای تبدیل سند خود به قبض ودیعه‌گذاری 10 میلیون ریالی و استفاده از تسهیلات مربوطه، به دفتر حج و زیارت استان مراجعه کنند.

این مسئول اضافه کرد: دارندگان اسناد هشت میلیون ریالی مربوط به سال1377 و منتهی به تاریخ 31 فروردین 1378 نیز باید قبلا به یکی از شعب بانک ‌ملی مراجعه و با استفاده از تسهیلات و یارانه مربوطه سه میلیون ریالی نسبت به تبدیل قبض ودیعه ‌گذاری خود به قبض 10 میلیون ریالی و پرداخت مابه التفاوت یارانه (یک میلیون ریال) به ذینفع اقدام و سپس هزینه مربوطه را واریز کنند.

وی تصریح کرد: دارندگان اسناد هشت میلیون ریالی از تاریخ اول اردیبهشت تا 29 اسفند 1378 بایستی قبلاَ به یکی از شعب بانک‌ ملی مراجعه و با احتساب سود متعلقه، نسبت به تبدیل قبض خود به قبض ودیعه‌گذاری 10 میلیون ریالی اقدام و سپس هزینه مربوطه را واریز کنند.

مدیر حج و زیارت یزد تصریح کرد: با شروع ثبت‌ نام در کاروان‌ها اولویت با آن دسته از افرادی است که در این مرحله اقدام به واریز هزینه اولیه سفر کرده باشند.

شریفی یادآورشد: اسامی مدیران و مشخصات کاروان‌ها، همچنین هزینه قطعی سفر حج تمتع متعاقباً به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611948
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.