به گزارش ایرنا ، حسین محسن پور روز دوشنبه در مراسم تجلیل از نانوایان برتر خرید اینترنتی آرد گفت: در مجموع 10 هزار تن آرد به صورت یارانه ای و آزاد در استان یزد توزیع می شود.
به گفته محسن پور 3 هزارتن یعنی 30 درصد آرد توزیعی به صورت آزاد و مابقی به صورت یارانه ای و اینترنتی و در 3 مرحله در ماه و هر 10 روز یک بار به نانوایان استان داده می شود.
معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد اضافه کرد: این مجموعه در تلاش است تا توزیع آرد آزاد نیز به منظور کاهش مراجعه های نانوایان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انجام شود.
مسئول انفورماتیک شرکت غله و خدمات بازرگانی نیز گفت: بعد از اجرای فروش و توزیع اینترنتی آرد میان نانوایان علاوه بر کنترل توزیع آرد در استان ، صرفه جویی خوبی را در این بخش شاهد بوده ایم.
محمدصادق صیقل افزود: از دی ماه سال 95 و بعد از اجرای سامانه فروش اینترنتی آرد در استان ، شرکت حمل و نقل مسئولیت توزیع و حمل این آرد را بر عهده گرفت و تاکنون مشکلی در استان یزد نداشته ایم.
در ادامه معاون اداری و مالی بانک سپه شعب استان یزد نیز با بیان اینکه از یکهزار و 439 نانوای استان یکهزار و 14 واحد مشمول خرید از سامانه فروش آرد این بانک هستند ، گفت: در بررسی 6 ماه دوم سال قبل بر اساس معیارهایی تعدادی نانوای برتر در خرید اینترنتی معرفی شدند.
علی گلرسان تصریح کرد: از 136 واحد برتر خرید از این سامانه در سطح کشور که نشان زرین سپه دریافت کردند ، 3 واحد مربوط به استان یزد بوده که 2 نفر خانم و یک نفر آقا بوده است.
در پایان این مراسم از مرضیه زارعی ، فاطمه چاوشیان و کاظم حاتمی به عنوان نانوای برتر استان یزد در خرید اینترنتی آرد یارانه ای تقدیر شد.
در استان یزد یک هزار و 439 نانوایی فعالیت دارد که هزار و 14 واحد آن از آرد یارانه ای استفاده می کنند.
1968/ 5054 خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار : بهنام احمدی *
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.