هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از 18 آگوست تا 2 سپتامبر سال جاری میلادی در این شهر به عنوان میزبان اصلی و همزمان در شهرهای ' پالم بانگ ' و ' باندونگ ' به عنوان میزبان مکمل در سه ورزشگاه گلورا، بونگ و کارنو در 47 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
ابوالفضل خوشنویس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرمربی تیم ملی ، اسامی 16 بازیکن اعزامی به مسابقات را اعلام کرد که نام ابویی در این فهرست دیده می شود.
وی ادامه داد: مسابقات هندبال آسیایی 2018 جاکارتا با حضور 13 تیم از 22 مرداد ماه 1397 آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه A مسابقات با مالزی و قطر هم گروه است و در نخستین دیدار خود 24 مرداد ماه جاری به مصاف مالزی می رود.
این فعال عرصه ورزش استان خاطرنشان کرد: ملی پوشان ایران از 15 مرداد ماه راهی مالزی می شوند و پس از برگزاری اردوی سه روزه ، 19 مرداد ماه عازم جاکارتا خواهند شد.
خوشنویس دعوت شدگان را علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، میلاد مسائلی، فرزاد رستمی، سلامان بربط، مهدی بیجاری، مهدی موسوی ، محسن باباصفری ، سید علیرضا موسوی ، جلال کیانی، افشین صادقی، کاظم جمعه پور ، احسان ابویی ، مهرداد صمصامی و شاهو نصرتی ذکر کرد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت ، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و 2 هزار نفر در رشته هندبال فعالیت دارند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.