در روزهای اخیر والدین برخی دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول نمونه دخترانه مطهره مهریز نسبت به آنچه ثبت نشدن معدل این دانش آموزان برای قبولی در پایه دهم در سامانه وزارت آموزش و پرورش بیان کردند، اعتراض و پیگیری برای رفع این مشکل را از مسئولان خواستار شدند.
سیدمحسن سیدمحسنی روز پنجشنبه در این خصوص به ایرنا افزود: طبق مقررات و مستندات موجود، از سوی مدرسه و اداره آموزش و پرورش مهریز اقدامات لازم برای ثبت معدل دانش آموزان در سامانه در موعد مقرر انجام شده است .
وی ادامه داد: بعد از بروز این مشکل، جلسه های متعددی با کارشناسان آموزش وپرورش استان برگزار و اقدامات لازم برای رفع مشکل در حال پیگیری است.
سید محسنی خاطر نشان کرد: ثبت نشدن معدل دانش آموزان محدود به شهرستان مهریز نیست و در برخی دیگر از مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان نیز مواردی از این مشکل مشاهده شده است.
وی به خانواده ها اطمینان داد، اقدامات لازم تا رفع کامل دغدغه خانواده ها و احقاق حق دانش آموزان انجام شود.
آزمون پایه نهم برای ورود به پایه دهم مدارس نمونه دولتی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود و امسال 24 نفر از دانش آموزان پایه نهم دبیرستان مطهره مهریز که در این آزمون شرکت کردند، بخاطر ثبت نشدن معدل در سامانه، در هیچ دبیرستانی پذیرفته نشده اند.
شهرستان مهریز که مرکز آن در 35 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده، 9 هزار دانش آموز و یکصد واحد آموزشی دارد.
7536/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.