به گزارش روابط عمومی زندان اردکان یزد، سردار 'ایزدخواه پیما' روز یکشنبه در بازدید از زندان این شهر بر لزوم هوشیاری هرچه بیشتر پرسنل کادر و وظیفه در تمام لحظات تاکید کرد .
وی افزود: با آموزش های مدون و مستمر و همچنین هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان و پرسنل وظیفه، طرح های دشمن با شکست مواجه خواهد شد.
این مسئول به برخی مشکلات سربازان وظیفه اشاره کرد و به ارائه آموزش هایی در خصوص نکات امنیتی و حفاظتی پرداخت.
ایزدخواه در ادامه، ندامتگاه های استان یزد را در سطح کشور نمونه ارزیابی نمود و به برخی از آسیب های زندان اشاره کرد.
سردار ایزدخواه در بازدید از اندرزگاه های در حال ساخت زندان نیز با مثبت ارزیابی کردن کیفیت و امنیت بخش های در حال ساخت، توصیه هایی در خصوص بهبود امنیت زندان ها ارائه نمود.
مدیرکل زندان های یزد نیز گفت: خوشبختانه مجموعه زندان های استان با تلاش و همت شبانه روزی همه همکاران از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.
ذوالفعلی نژاد ، نیروی های شاغل در یگان حفاظت زندان های استان را نیروهایی خدوم و زحمتکش خواند.
وی با اشاره به برنامه های آموزشی برگزار شده برای سربازان وظیفه در حوزه های فرهنگی، بهداشت و درمان، روان درمانی، حفاظت و … گفت: آموزش پرسنل وظیفه همواره از مهمترین اهداف سازمان زندان ها بوده ، چراکه سربازان امانت هایی گرانبها در دستان ما هستند.
وی ادامه داد: محیط زندان با تمامی سختی هایی که دارد می تواند برای سربازان محیط آموزشی غنی باشد و لازمه بهره مندی از این فضای آموزشی، هوشیاری، یادگیری و تمرین مطالبی است که در دوره ها ارائه می شود.
مدیرکل زندان های یزد همچنین از پاسخگویی شبانه روزی مسئولان زندان های استان برای بررسی و حل مشکلات سربازان وظیفه خبر داد.
بازدید از اندرزگاه های زندان، برنامه های اصلاحی و تربیتی و فعالیت های اشتغال و حرفه آموزی زندانیان از دیگر برنامه های این بازدید بود.
مرکزشهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544 / 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.