به گزارش ایرنا ، محمدعلی طالبی روز جمعه در آیین افتتاح رسمی نخستین پارک اختصاصی بانوان مهریز افزود: توجه دولت و مسئولان به فعالیت های فرهنگی و ورزشی به خصوص برای دختران و بانوان ، گویای توسعه یافتگی و بالندگی اندیشه در میان مدیران حوزه شهری است.
وی با اشاره به اینکه باید امکانات مورد نیاز برای ورزش و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بانوان اقدام ها بیشتر شود ادامه داد: باید با بهره گیری از تمام ظرفیت هایی که دولت و مدیران در اختیار بانوان می گذارند برای توانمند سازی و ارتقای فعالیت ها بهره گرفت.
همچنین شهردار مهریز گفت: برای انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی دختران و بانوان با همکاری شورای اسلامی شهر ، مردم و خیران تلاش های بهتری در این شهر و محلات انجام می شود.
احمد آخوندی افزود: فراهم کردن زمینه برای آسایش و نشاط اجتماعی بانوان از وظایف مهم شهرداری است که در این شهرستان با همت بلند مردم و مسئولان پیگیری می شود.
برای ساخت این پارک در وسعت هزار و 100 متر مربع شامل اتاق سرایداری ، مجموعه اداری و اتاق کودک ، نماز خانه ، مجموعه بازی و پیست اسکیت و یک باب سالن ورزشی افزون بر 6 میلیارد ریال هزینه شده است.
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.