سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: احداث سالن روباز نمایش در مجموعه گردشگری شورابیل در حقیقت حمایت عملی شورا و شهرداری از حوزه فرهنگ و هنر و هنرمندان است.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حبیب فتحی در جریان بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: ما امروز با همراهی اعضای شورای شهر و شهردار از پروژه‌های در حال اجرا در سطح شهر بازدید کردیم و آنچه که تجلی عینی و واقعی یافته بود تبدیل شدن اردبیل به کارگاه عمرانی عظیمی است که در همه مناطق این شهر پروژه‌های متعدد عمرانی – فرهنگی و اجتماعی در حال اجراست.
وی با ابراز خرسندی از این تکاپو و تحرک شهری در مسیر توسعه پایدار خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات درآمدی و اقتصادی شهرداری جای خوشحالی است که شورا و شهرداری منسجم و متحد در کنار هم تنها به عمران و آبادانی شهر و ارائه خدمات کیفی‌تر به هموطنان فکر می‌کنند و با کنار گذاشتن تمامی حاشیه‌ها سعی دارند از فرصت پیش آمده برای سرعت دادن به کارها و ارائه توانمندی‌های بهتر بهره بگیرند.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: ما در بازدیدی که از پل قدس داشتیم به عینه کارگاه‌های فعال را در این پروژه با وجود همه کمبودها مشاهده کردیم هر چند که با افزایش قیمت مصالح و مواد مورد نیاز برای احداث این پل همچنان پل قدس به عنوان یک پروژه گسترده و عظیم در سطح شهر در حال اجراست به طوری که تکمیل ان جزو اولویت شورای پنجم به شمار می‌رود.
فتحی تحول در مجموعه گردشگری شورابیل را ملموس و قابل مشاهده توصیف کرد و افزود: شورابیل به نسبت چند سال گذشته در عرصه جذب گردشگری و با عملیاتی شدن پروژه‌های متعدد عمرانی متحول شده و خوشحال هستیم که علاوه بر رینگ پیاده رینگ سواره جداگانه ایی نیز به طول 7 کیلومتر در این مجموعه در حال اجراست تا با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه بتوان زیرساخت لازم برای حضور هموطنان ، گردشگران و سرمایه گذاران را به راحتی فراهم کرد.
وی ادامه داد: همه این زیرساخت‌ها را شورا و شهرداری در راستای رفاه مردم و جلب و جذب سرمایه‌گذاران فراهم کرده است و به یقین در آینده نه چندان دور شورابیل به مرکزیت حضور سرمایه‌گذاران و اجرای پروژه‌های متعدد و مفید در مسیر توسعه گردشگری تبدیل خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر اردبیل بیان کرد: در کنار راه‌اندازی بزرگترین پیست پیاده روی و تندرستی کشور در مجتمع شورابیل که میتوان گفت طولانی‌ترین رینگ پیاده روی به حساب می‌آید مسیرهای متعددی نیز برای دوچرخه‌سواری و سایر نیازمندی‌های گردشگران فراهم آمده است تا در حقیقت از این ظرفیت ها بتوان برای ارائه خدمات کیفی‌تر به هموطنان در حوزه تفریحات سالم و بانشاط ورزشی استفاده کرد.
فتحی در مورد احداث پارک صخره‌ای و تلاش شهرداری برای راه‌اندازی سالن روباز نمایش در کنار این پارک صخره‌ای تصریح کرد: این کار خوب هنری در واقع حمایت عملی شورا و شهرداری از فعالیت‌های فرهنگی – هنری است تا هنرمندان بتوانند از این فضای به وجود آمده استفاده کنند.
سخنگوی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در کل دنیا اجرای نمایش‌های آئینی سنتی و نمایش‌هایی با سبک و سیاق تعزیه‌ در این نوع سالن ها مرسوم است که در اردبیل نیز با ایجاد فضایی برای گروههای نمایشی و مخاطبان این امکان فراهم شده است .
فتحی ادامه داد: این مجموعه روباز در حقیقت فضایی مناسبی برای مخاطبان هنر نمایش ایجاد کرده است تا بتوانند شاهد اجراهای متفاوت از هنرمندان استان باشند. عضو شورای شهر اردبیل اضافه کرد: شورا و شهرداری گام اول را با راه‌اندازی این سالن روباز نمایشی در حمایت از فرهنگ و هنر آغاز نموده و در گام دیگر این هنرمندان هستند که باید پا پیش بگذارند و از فضای فراهم شده به بهترین شکل استفاده کنند و با استقبالی که از این اقدام انجام می‌دهند شورا و شهرداری را مجاب به احداث پروژه‌های متعددی دیگری در این باب در مناطق مختلف شهری نمایند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.