معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری میبد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: این قشر سرمایه اصلی جامعه هستند و می توان با تکیه به این نیروی عظیم انسانی در همه ابعاد امور را به پیش برد و به آنها تکیه کرد .
علیرضا ابوالحسنی افزود: تجربه هشت سال دفاع مقدس نشان داد، هرجا به نیروی جوان و خلاق اعتماد کردیم به نتایج شگفت انگیزی هم رسیدیم، باید به جوانان در همه حوزه های مدیریتی میدان داده شود.
وی توانمندسازی نسل جوان و استفاده از استعدادهای آنها را از اولویت های دولت خواند و گفت: جوانان امروز از همسالان قبل و بعد از انقلاب هوشمندتر، کارآمدتر و توانمندتر هستند و باید آنها را در مسیر اهداف و آرمان های نظام و انقلاب قرارداد و از توانایی شان بهره برد .
وی تصریح کرد: هرچند بیکاری، مشکل مسکن و ازدواج از جمله مشکلات جوانان امروز است باید آنها را در این مسیر یاری دهیم و تدبیری اندیشید که خود جوانان با عرقی که نسبت به اسلام و انقلاب و کشور دارند هرگز این مشکلات را مانعی برای سعادت خود و جامعه نمی دانند.
ص.ا/ 2047/
تعریض و احداث روفوژ میانی و روشنایی روستای تاریخی و هدف گردشگری« مزرعه کلانتر» میبد از توابع بخش مرکزی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان آغاز شد .
محمود زارع مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد آغاز این پروِژه در دهه کرامت را مبارک خواند و گفت: با توجه به اینکه این مسیر از محورهای گردشگری محسوب می شود از همه ظرفیت ها و استعداها برای این پروژه استفاده خواهد شد .
فرماندار میبد هم گفت: این مسیر به علت استقرار تعدادی از واحدهای صنعتی بزرگ ،مجتمع گاوداری و منتهی به روستای تاریخی و هدف گردشگری مزرعه کلانتر از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز است .
حسین فلاح با بیان اینکه تاکنون اجرای پروژه های مشارکتی در میبد خوب نتیجه داد، افزود:این پروژه به طول 2کیلومتر حدود 20میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که با مشارکت دستگاهای راهداری و حمل نقل جاده ای ،راه و شهرسازی ، شهرداری ، بخشدار مرکزی و شهرک صنعتی ظرف مدیت یکسال انجام خواهد شد .
ص.ا/2047/
**
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: زایران حج تمتع در اصل سفیران انقلاب و الگویی برای مسلمانان و ملت ایران در کنگره عبادی سیاسی حج هستند.
آیت الله محمدرضا ناصری ‌یزدی در جمع کارگزاران حج تمتع استان افزود: زایران ایرانی سرزمین وحی باید در عمل با رفتار و عمل مناسب الهی و انسانی خویش نسبت به جذب قلوب دیگران فعالیت کنند.
وی ادامه داد: حضور در سرزمین وحی و انجام مناسک حج فرصت بسیار ارزشمندی است که باید از تمام لحظه های آن برای کسب رضایت الهی ، تقوا و رسیدن به مراتب انسانی و اخلاقی بهره مند شد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: زایران حج تمتع با رعایت اخلاق ، حجاب و حضور فعال و موثر در برنامه های عبادی در مکه و مدینه و آگاهی کامل به وظایفی که دارند می توانند سرمشق دیگران قرار گیرند.
ناصری یزدی از دست اندرکاران حج تمتع برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زایران سرزمین وحی ، فعالیت مضاعف و حل و فصل مسایل آنها را خواستار شد.
همچنین مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت یزد گفت: امسال افزون بر سه هزار زایر از این استان به حج تمتع اعزام می ‌شوند.
حجت‌الاسلام علی حبیبیان افزود: زائران در قالب 22 کاروان اعزام می شوند و امسال حدود 700 نفر بیشتر نسبت به سال گذشته از یزد به سرزمین وحی خواهند رفت .
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.