به گزارش ایرنا، سید حسین راسخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اعضای بسیج دانشجویی که 60 درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند در یزد و 9 شهرستان تابعه فعالیت دارند.
وی مهمترین ماموریت بسیج دانشجویی را حفظ و حراست اهداف و آرمان های انقلاب، حضور فعال در عرصه های علمی ، تربیتی و فرهنگی ، ارتقای علمی اعضا ، انجام اردوهای جهادی و خدمت به دانشگاهیان ذکر کرد .
وی خاطر نشان کرد: برگزاری طرح ولایت بسیج دانشجویی با حضور 230 دانشجوی فعال و همچنین تقویت بنیه علمی و معرفتی اعضا با برگزاری حلقه های صالحین انجام می شود.
راسخی ، توجه به مباحث معرفتی ، بصیرتی ، مهارتی و تشکیلاتی را چهار محور اصلی طرح ولایت بسیج دانشجویی به عنوان محور فعالیت های این تشکل در سالجاری ذکر کرد.
وی ، برگزاری اردوهای جهادی با حضور دانشجویان بسیجی را از فعالیت های مهم دانست و تصریح کرد : امسال 700 دانشجو در قالب 40 تیم جهادی به مناطق محروم استان و کشور اعزام می‌شوند.
مسئول بسیج دانشجویی یزد ، برگزاری جلسه های مختلف با هدف حل مشکلات دانشجویان و همچنین پیگیری مطالبه اعضا را از دیگر اقدام های مفید و همیشگی بسیج دانشجویی ذکر کرد.
راسخی گفت: راه ‌اندازی کرسی ‌های آزاد اندیشی در دانشگاه ها جزو ماموریت های مهمی است که با همکاری سایر مسئولان دانشگاهی انجام می شود.
در این نشست بر انجام فعالیت های فرهنگی ، معرفتی ، اردوها و اطلاع رسانی فعالیت ها تاکید شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 60 مرکز آموزش عالی و 100 هزار دانشجو دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.