حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهید بهشتی و یاران امام راحل (ره) که باحضور مسئولان محلی برگزارشد ، افزود: شهید بهشتی به حق معمار راستین دستگاه مدرن و به روز و موفق قوه قضاییه و نظام جمهوری اسلامی در تدوین قانون اساسی بود .
به گزارش ایرنا، وی با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و شهدای هفتم تیر ماه 1360اظهار کرد: متاسفانه برخی مسئولان در دام انگیزه های مادی و ریاست طلبی و دنیا خواهی گرفتار شده ایم .
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: به جای آنکه شیفته خدمت شویم ، تشنه قدرت می شویم و بقای ریاست خود را در قالب حمایت جناحی و خط بازی و حذف رقیب از صحنه خدمت و تمامیّت خواهی جست و جو می کنیم .
حسینی با بیان اینکه خدمت به مردم خدمت در راه خداست اضافه کرد: باید نمونه بارز خدمت کردن شهید بهشتی ، سیره مدیریتی همه مسئولان باشد.
وی بابیان اینکه شهید بهشتی همراه امام امت، مردم و انقلاب بود ،افزود: نباید سرگرم طفره رفتن ها و حواشی شد و برای حل مشکل مردم باید تلاش کرد.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در ادامه با بیان اینکه هفتم تیر فرصت مناسبی برای تبیین هر چه بیشتر ابعاد شخصیتی و زندگانی شهید بهشتی است، ادامه داد: دشمن تلاش داشت که با شهادت شخصیت های انقلابی همچون این شهید و ترور رهبر معظم انقلاب حرکت انقلاب اسلامی ایران را ساقط کند .
آیت الله شهید بهشتی به همراه 72 تن از یاران انقلاب، هفتم تیرماه 1360 در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.