غلامرضا نوروزی روز سه شنبه در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان یزد افزود: بسیاری از امور پزشکی در راستای ارائه خدمات به ورزشکاران به هیات شهرستان ها واگذار شده است تا بنحو مناسب و با بهره گیری از امکانات و تجهیزات در اولین زمان وظایف خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: در این راستا توجه به آموزش ، بهره گیری از جوانان در انجام برنامه ها ، نظارت بر امور و رسیدگی به وضعیت ورزشکاران در حوزه سلامت و درمان برای خدمات رسانی بهتر پیگیری می شود.
این مسوول با اشاره به اهمیت سلامت ورزشکاران تاکید کرد: هیات های استانی باید بسیار جدی وقت خود را صرف توجه به ورزشکاران و ارائه خدمات مورد نیاز برای آنها داشته باشند.
نوروزی با اشاره به اینکه توسعه خدمات پزشکی ورزشی از سیاست های اساسی فدارسیون است، یادآور شد: باید ساز و کار و زیر ساخت های لازم همانند ارائه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران فراهم شود تا آنها به راحتی در میدان های ورزشی رقابت کنند و نگرانی نداشته باشند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه هدف فدراسیون، ارائه خدمات کیفی و مطلوب پزشکی ورزشی به ورزشکاران است خاطر نشان کرد: فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی در اصل پشتیبان ورزش و سلامت ورزشکاران هستند.
نوروزی در رابطه با بیمه ورزشکاران افزود:‌ در این رابطه ورزشکاران نارضایتی هایی در خصوص یکساله شدن بیمه های ورزشی دارند که با نشست ها و بررسی هایی در حال رفع مشکلات و دغدغه های مسوولان هیات ها و باشگاه های ورزشی هستیم.
وی گفت: پاداش ویژه ‌ای به شهر‌هایی که فعالیت خوبی دارند تعلق خواهد گرفت و همچنین به هیات شهرستان ها و یزد پاداش ویژه ای برای افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته در نظر خواهیم داشت.
این مسوول با قدردانی از فعالیت هیات پزشکی ورزشی یزد ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری بخش های مختلف همچنان در انجام وظایف خطیر خود بیش از گذشته موفق باشند.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فعالیت برای ارائه خدمات مناسب و ضروری به ورزشکاران و هیات های ورزشی باید به عنوان یک وظیفه مهم در دستور کار هیات پزشکی ورزشی استان باشد.
مسعود شریعتی افزود: توجه به بیمه ورزشی ، ارائه آموزش های لازم و همچنین تقویت هیات پزشکی ورزشی در راستای اهداف و تعامل سازنده با باشگاه ها و تیم ها بسیار ضروری است.
در این مجمع رئیس هیات پزشکی ورزشی استان و مسولان کمیته آموزش ، تغذیه ، روابط عمومی ، روان شناسی ، خدمات درمانی و فیزیوتراپی به ارائه گزارش عملکرد پرداختند و مسائل مالی مورد بررسی قرار گرفت.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.