عباسعلی دهقانی زاده روز شنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در گفت و گو با ایرنا افزود: کارگران در کارگاه های بخش های صنعتی، معدنی، عمران شهری و روستایی، کشاورزی، تولیدی و خدماتی فعالیت دارند.
وی ادامه داد: حمایت و تقویت کارگاه های تولیدی برای تولید و اشتغال بیشتر جزو برنامه های اساسی دولت است که با همکاری بخش خصوصی در سال حمایت از خرید کالای ایرانی پیگیری می شود.
این مسئول اظهار کرد: در سال 1396 فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و مهارت آموزی با حضور سه هزار نفر از کارگران و خانواده های آنها انجام شد و امسال نیز امکانات به خصوص مجموعه ورزشی در اختیار علاقه مندان گذاشته می شود.
دهقانی زاده برنامه های هفته کار و کارگر شهرستان را دیدار با امام جمعه ، حضور کارگران در نمازجمعه ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ، تجلیل از خانواده های شهدا ، سرکشی از واحدهای کارگری و برگزاری دوره های آموزشی ذکر کرد.
در مهریز علاوه بر واحدهای کارگری یادشده ، 224 واحد صنعتی با اشتغال حدود چهار هزار نفر و 374 شرکت تعاونی نیز با عضویت 6هزار نفر فعالیت دارد.
در این شهرستان شهرک های صنعتی شهید چمران ، سایت 196 هکتاری ، یزد مهر ، هرفته ، شهرک سنگ ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران فعال است.
هفته کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.