امام جمعه ابرکوه گفت: ارتش ایران با حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نیز شرکت در رزمایش های مختلف کارنامه درخشانی دارد.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی به مناسبت 29 فروردین« روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی» در گفت و گو با ایرنا، افزود: دلاورمردان ارتش نقش تاثیر گذاری در حفظ ارزشهای انقلاب و تمامیت ارضی ایران دارند.
وی با بیان اینکه این نهاد الگویی در نظم و امنیت برای جهان است ، اظهارکرد: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در عرصه های هوا، زمین و دریا حضور فعالیی دارد که موجب عزت، اقتدار و افتخار میهن اسلامی است.
وی افزود: یگان های ارتش با پیروی از منویات فرمانده کل قوا ، سد آهنینی در مقابل دشمنان و بیگانگان هستند.
حسینی خاطر نشان کرد: ارتش با الهام از اسلام و حرکت در خط ولایت فقیه با وحدت ، انسجام و همدلی با دیگر یگانها برای حفظ ارزشهای انقلاب تلاش دارند.
به گفته رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه، این نهاد با بهره گیری از آموزه های دینی و برخورداری در حوزه صنایع دفاعی، نظامی و تربیت نیروی انسانی کارآمد، افتخاری برای ایران است.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

**
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه هنرمندان، نقش موثری در ایجاد تمدن و فرهنگ دارند، گفت: هنرستان هنرهای زیبا باید به جایگاه واقعی خود برسند.
مجید جوادیان زاده در نشستی با مدیران هنرستان هنرهای زیبای استان افزود: هنرستانها با توجه به نقش برون دادی، مجموعه ای موثر برای این اداره کل به شمار می روند.
وی با تاکید بر لزوم ترسیم چشم انداز طلایی برای هنرستانها ادامه داد: تلاش این اداره کل برای تقویت این واحدها به کار گرفته خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: تربیت نیروی متخصص از جمله هنرجویان بر دوش هنرستانهاست که سال های گذشته اهمیت چندانی به آنها داده نشد.
جوادیان زاده گفت: با توجه به نقش مهم این واحدهای آموزشی، تلاش خواهد شد از لحاظ ساختار کمی و کیفی توجه بیشتری به این موضوع شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر کیفی بودن مسائل آموزشی در مبحث هنر افزود: دوران طلایی هنرستانها باید هرچه سریعتر آغاز شود و این مساله با جذب، شناسایی و پرورش استعداد های هنری محقق می شود.
در این نشست مدیران هنرستانهای استان گزارشی از فعالیت ها و مشکلات حوزه خود بیان کردند.
هم اکنون چهار باب هنرستان هنرهای زیبا در رشته های مختلف هنری و سینمایی در استان یزد فعالیت دارد.

**
فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت، مراقب کلید منزل و محل کسب و کار خود باشند.
سرهنگ محمد کمالی اظهار کرد: بررسی ها نشان می دهد که سارقان در موارد بسیاری با استفاده از کلید، وارد خانه یا مغازه افراد می شوند.
وی افزود: هیچگاه کلید را بر روی در ورودی جا نگذارید و در صورت نقل مکان به مکان جدید یا مفقود شدن کلید، سریعا نسبت به تعویض توپی قفل اقدام کنید.
وی افزود: از مخفی کردن کلید، در بیرون منزل و همچنین واگذاری آن به بنگاه های معاملات ملکی، شرکت های خدماتی و کارگران و تعمیرکاران نیز خودداری شود.
این مسوول انتظامی گفت: همیشه وانمود کنید فردی در منزل حضور دارد، از بستن پرده ها پرهیز شود وخط تلفن منزل را به شماره تلفن همراه انتقال دهید تا در صورت تماس دیگران با خط ثابت منزل، بتوانید پاسخ دهید.
فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: دوربین حفاظتی در هر قسمتی از منزل قابل نصب است، می توانید آن را به رایانه شخصی متصل کنید و حتی زمانی که در منزل نیستید فضای داخلی و محوطه بیرونی را کنترل کنید.
کمالی هشدار داد: در صورت سرقت منزل با پلیس تماس بگیرید.
سال گذشته 6 مورد سرقت منزل و مغازه در بافق کشف و اموال مسرقه به مالباختگان تحویل شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوبشرق یزد قرار دارد.
7540/ 7532/7543 / 2047 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.