علی اصغر شریفی زارچی روز شنبه به ایرنا افزود: با توجه به استقبال مردم و تکمیل ظرفیت 2 هزار و 605 نفر در 19 کاروان در چهار روز نخست فراخوان، درخواست اضافه شدن سه کاروان 135 نفری به سازمان مرکزی ارائه و موافقت شد.
به گفته وی سه کاروانی که اضافه شد، پرواز 2 کاروان از شیراز و کاروان دیگر از اصفهان برنامه ریزی شد و بر این اساس افرادی که فیش ثبت نام آنها تا 30 دی 1385باشد، سال آینده به حج تمتع اعزام می شوند.
وی یادآور شد: زائران حج تمتع استان سال 1397،مدینه قبل هستند.
این مسئول حج و زیارت یزد یادآور شد: سال 1396، 2 هزار و270 نفر شامل 16 کاروان برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی اعزام شدند که از این تعداد، یکهزار و 94 نفر مرد و بقیه زن بودند.
به گفته شریفی، زائران می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی حج و زیارت یزد به آدرس yazd.haj.ir و یا کارگزاری‌ های استان مراجعه و کسب اطلاع کنند.
وی تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و دقیق به ویژه در فرصت مناسب قبل از موسم حج، نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات بهتر و روانتر به حجاج خواهد داشت.
طبق توافق به عمل آمده میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و عربستان، سال 1396 حدود 86 هزار زائر به تدریج از هشتم مرداد به این کشور اعزام شدند.
7532/ 2047/
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.