ادامه مطلب روزنامه پیمان یزد به این شرح است: ورزشگاه بزرگ شهید نصیری یزد یک نماد ورزشی و فرهنگی است که وقتی از بلوار روبروی آن درحال گذر هستی جلوه و زیبایی خاصی دارد.
متاسفانه این روزها در زمین بزرگ روبروی در ورودی ورزشگاه که حائل بین ورزشگاه و بلوار می باشد و گفته می‌شود موات بوده و در حال مغازه سازی هستند.
آن گونه که حقوقدانان و مهندسان عمران می گویند ابدا و اصلا کار درستی نیست، می رود تا چهره قشنگ ورزشگاه شهید نصیری را مخدوش ساخته و حتی در بن بست حرکتی در زمان برگزاری مسابقات فوتبال قرار دهد؟!
شنیده ها حاکی است؛ دایره حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد که می بایست حساسیت ویژه به خرج دهد و پیگیری نماید تا این اتفاق ناخرسند نیفتد، متاسفانه واکنش مثبتی نشان نداده است؟!
این در حالی است که یک حقوقدان مدعی بود شورای شهر و در راس آن مهندس سفید باید این موضوع مهم را دنبال کرده و به شهرداری تکلیف کند تا جلو این ساخت و سازها گرفته شود.
این حقوقدان می گفت: حدود 20 متر از کناره بلوار تا مقابل در ورودی ورزشگاه حریم است و باید عقب‌نشینی صورت می گرفته است که مشخص نیست بر چه اساس و دلایلی، آن را نادیده گرفته اند؟!
این حقوقدان که از فوتبالیست های قدیمی یزد می باشد خطاب به شورای شهر یزد و شهردار یزد گفت: اصولی ترین و منطقی ترین کار ایجاد فضای سبز در این زمین می باشد تا ورزشگاه شهید نصیری جاذبه و زیبایی خود را از دست ندهد.
به هر حال شهرداری یزد و در راس آن دکتر جمالی‌نژاد که عنایت و توجه خاصی به ورزش دارد باید در این قضیه ورود کرده و روشن سازد که مغازه سازی در زمین وسیع مقابل ورزشگاه شهید نصیری قانونی، منطقی و اصولی است یا خیر؟!
جدای از این مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم وظیفه دارد این مسئله را که قطعا به هویت ورزشگاه شهید نصیری لطمه خواهد زد به شدت پیگیری نماید.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.