پیکر مرحوم جلیل ترابی، پدر محمدرضا ترابی از شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور تعدادی از مسئولان خاتم و مردم روستای چنازناز شهرستان خاتم تشییع و در آرامگاه شهدای روستا به خاک سپرده شد.
آن مرحوم دیروز( یکشنبه) دعوت حق را لبیک گفت.
شهید ترابی 21 بهمن ماه سال 64 در منطقه عملیاتی والفجر 8در سن 18سالگی به شهادت رسید.
شهرستان خاتم 114 شهیید تقدیم انقلاب کرد.

**
دیدارهای مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان استان یزد قرعه کشی شد و تیم ها حریفان خود را شناختند و قهرمان این رقابت ها هم جواز حضور در لیگ باشگاه های کشور را کسب خواهد کرد.
این مسابقات با حضور 14 تیم در چهار گروه شامل تیم های پاس نوین و ایفاسرام اردکان ، خرد گرمسیر تفت و آریا اسپورت کویر ابرکوه در گروه یک و احمد آباد بهاباد ، ورزشی امیران و آتیه سازان یزد در گروه 2 برگزار می شود.
همچنین تیم های هیراد ، پیام آوران شاهدیه و 90 اسپورت یزد در گروه سه و مرصا کویر یزد ، پردیس بافق ، هیات فوتبال تفت و فینال یزد در گروه چهار با هم به رقابت می پردازند.
مسابقات در هر گروه بصورت دوره ای از 24 اسفند آغاز و روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته زیرنظر کمیته فوتسال هیات فوتبال استان و فدراسیون پیگیری می شود.
در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه تیم های اول و دوم به مرحله پایانی صعود می کنند و مسابقات با حضور هشت تیم برگزار و در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری صعود می کند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: برای برگزاری مسابقات رشته فوتسال و ارتقای آن در استان سالن های بسیار خوب و جوانان علاقه مند و مستعد زیادی وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.
عبدالرضا دستا، افزود: از برنامه های مهم این هیات توجه به رشته فوتسال است و در تمام رده های سنی مسابقات با نظم برگزار می شود.
استان یزد 22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری و 70 تیم در لیگ استانی است.
7534/ 7536/ 2047 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.