مهدی حاج حیدری، روز پنجشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان که ‌به منظور ارائه نقطه نظرها و گزارش فعالیت‌های دستگاه‌های عضو برای نوروز 97 تشکیل شد، افزود: در این ایام با ارائه خدمات متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته فرصت خوبی است، تا بتوانیم بحث گردشگری و میراث فرهنگی را بیش ‌از پیش رونق دهیم که قطعاً می‌تواند تأثیرات بسیار خوبی را بر اقتصاد استان یزد و شهرستان به همراه داشته باشد.
معاون فرمانداری یزد با بیان اینکه جلسات ستاد خدمات سفر به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران برگزار می شود، یادآور شد: امیدواریم با تدوین برنامه‌های عملیاتی،خلاقانه و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در نوروز سال آینده شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مسافران نوروزی و در نهایت افزایش رضایتمندی آنان برای اقامت بیشتر در یزد باشیم.
وی اضافه کرد: یزد همواره با فرهنگ غنی در کشور و حتی دنیا شناخته می‌ شود لذا ضرورت دارد به این فرهنگ لطمه‌ای وارد نشود بلکه در تقویت و انتقال آن به میهمانان اعم از گردشگران داخلی و خارجی به ‌درستی تلاش کنیم.
حاج حیدری همچنین با تأکید به اینکه نظارت بر واحدهای صنفی باید در نوروز بیشتر شود، تاکید کرد: مباحث همچون قیمت، کیفیت کالاها، رعایت موارد بهداشت و تنظیم کشیک‌های نوروزی از مهم‌ترین عواملی است که در بازرسی‌ مدنظر باشد تا با توجه به افزایش خرید و تقاضای میهمانان برای خرید کالاها و سوغات با مشکلی روبه رو نشوند.
معاون فرمانداری یزد تصریح کرد: باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری اندیشیده شود.
7537 / 2047/ خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.