ربیع فلاح روز سه شنبه با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود : ثبت این تعداد مسافر از 27 اسفند سال گذشته تا اول فروردین امسال است .
وی ادامه داد : تعداد اقامت مسافران نوروزی در مازندران امسال حدود هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است .
استاندار مازندران با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه راهسازی در دولت یازدهم انجام شده است ، گفت : با اجرا و افتتاح طرح های راهسازی در این مدت اکنون مشکل ترافیکی در جاده های استان وجود ندارد .
وی همچنین از تشکیل و راه اندازی کمیته دهیاری و روستایی به عنوان یکی از فعالیت های ابداعی و خوب دولت تدبیر و امید برشمرد و افزود : روستاهای مازندران با برخورداری امکانات و زیر ساخت های لازم خدماتدهی می تواند گزینه مناسبی برای حضور مسافران باشد .
فلاح از وجود 300 روستای هدف گردشگری به عنوان یکی از فرصت های میزبانی مسافران نوروزی در مازندران نام برد و ادامه داد : حضور و اقامت مسافران در روستاها می تواند کمک شایانی را به اقتصاد روستاییان بکند .
وی گفت : فراهم آوردن زیر ساخت های لازم در روستاها می تواند ا روند افزایشی مسافران و گردشگران را داشته باشیم .
وی با اشاره به درپیش بودن 2 انتخابات ، گفت : سه هزار و 400 نفر برای شوراهای اسلامی روستایی و شهری در مازندران ثبت نام کردند که روند افزایش تعداد ثبت نام کنندگان به نسبت انتخابات دوره های قبل را شاهد هستیم .
وی با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور ، ادامه داد : این مهم با همکاری و همیاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی محقق می شود .
جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت : با افتتاح تونل آبشار جاده هراز و تونل ها ی یک ، سه و چهار جاده سوادکوه گره های کور چندین ساله این محورها برطرف شده است .
علی نبییان افزود : هم اکنون می توان ادعا کرد که این 2 محور مواصلاتی مهم و تاثیر گذار مازندران عاری از ترافیک هستند .
وی با اشاره به اینکه کمیته های 12 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران فعالیت پرشوری را دارند ، ادامه داد : همچنین این کمیته ها در 22 شهرستان مازندران نیز راه اندازی شده است .
نوروز سال گذشته حدود 12 میلیون نفر شب اقامت مسافر در استان مازندران ثبت شد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.