سید محمد رستگاری عصر روز چهارشنبه در نشستی افزود: برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین و زمینه سازی برای حضور زائران شهرستان در آن به همکاری مدیران اجرایی نیاز است.
وی با بیان اینکه زائران مهریزی همه ساله خیلی پرشور در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند اظهار داشت: در عراق و عتبات عالیات موکب های مختلفی برای رفاه حال مسافران و زائران پیش بینی شده که نیاز به برخی امکانات دارد و باید دستگاه های مختلف بر حسب نیاز اقدام کنند.
فرماندار مهریز بیان داشت: برگزاری باشکوه اربعین حسینی و حضور زائران در آن در ابعاد مختلف بسیار اهمیت دارد و همه باید در کنار متولیان اصلی به عنوان یک تکلیف دینی و انقلابی با جدیت عمل کنند که قطعا چنین خواهد بود.
رستگاری ابراز امیدواری کرد تا همانند گذشته که دستگاه های اجرایی در مهریز در عرصه های مختلف مشارکت فعالانه داشته اند و وظایف خود را انجام داده اند ، در برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی همکاری های لازم را انجام دهند.
همچنین در این جلسه تعدادی از روسای دستگاه های اجرایی مهریز به طرح دیدگاه های خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر پیاده های اربعین حسینی و حضور مردم ولایتمدار این شهرستان اشاره کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در جنوب شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.