محمود زمانی قمی عصر روز پنجشنبه در همایشی با عنوان صبر و مهربانی که در یزد برگزارشد، به اهمیت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از آسیب ها اشاره کرد و افزود: اگر نهادهای فرهنگی و خانواده ها نقش خود را خوب انجام دهند، قطعا نظام اجتماعی دچار مشکل نمی شود.
وی با بیان اینکه نظام اجتماعی دارای عناصر مختلفی است، ادامه داد: تقویت عناصر مختلف در یک اجتماع و یا تضعیف هرکدام از آنها دارای انعکاس های زیادی است ، بنابراین باید برای رسیدن به اهداف متعالی نسبت به همراهی و هماهنگی ها در موضوع پیشگیری اقدام کرد.
استاندار یزد اظهار کرد: توجه به مسائل دینی و اخلاقی عاملی برای پیشرفت جامعه و پیروی از آن است و اگر ما امروز از حضور جوانان و نوجوانان در فضای مجازی گلایه داریم، چیزی جز منعکس کننده فضای حقیقی نیست و فضای حقیقی نیز اگر دچار مشکل است چیزی جز رفتار ما نیست.
زمانی قمی ادامه داد: اگر در تمام ابعاد زندگی آموزه های دینی و اخلاقی و به خصوص صبر و مهربانی مورد عنایت قرار گیرد، بسیاری از معضلات فرهنگی و آسیب ها در جامعه و بین مردم کاهش می یابد.
استاندار یزد همچنین از فعالیت دستگاه های مختلف در مبارزه با جرائم و کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری خانواده ها قدردانی کرد و ادامه برنامه ها و توجه به شرایط را مورد تاکید قرار داد.
در همایش صبر و مهربانی علاوه بر محمود زمانی قمی استاندار یزد ، تعدادی از مدیران اجرایی، فعالان فرهنگی و اجتماعی استان حضور داشتند.
هدف از برگزاری همایش یادشده فرهنگ سازی در خصوص صبر و مهربانی در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان شد که در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.