به گزارش ایرنا حجت الاسلام قاسم روانبخش شنبه شب در همایش ناظران شورای نگهبان مهریز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: استکبار جهانی با بهره گیری از ابزارهای نوین فرهنگی و رسانه ای و به خصوص با استفاده از فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم و جوانان است.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته در تمام بخش های تولیدی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی برکات عظیمی نصیب کشور و ملت شده که باید توسط مسوولان بنحو شایسته به اطلاع مردم رسانده شود و دستاوردها تبیین شود.
این مسوول تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یک فرصت مناسب است که باید با استفاده از آن مردم و جوانان را به صورت دقیق و شفاف در جریان ثمرات گسترده انقلاب اسلامی قرار داریم و توطئه های دشمنان علیه نظام را خنثی کنیم.
روانبخش اظهار کرد: دشمنان در سال های گذشته همواره به دنبال پاشیدن بذر ناامیدی در میان مردم بوده اند که با هوشیاری و بصیرت مردم توطئه های آنها منجر به شکست شده هرچند باید همچنان مواظب برنامه های آنها بود.
عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به نقش ناظران شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: ناظران چشم بینای نظام هستند و باید وظایف خود را با کمال دقت و درایت برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی انجام دهند.
روانبخش افزود: فعالیت ناظران شورای نگهبان در چارچوب مقررات و دقت در انجام وظایف ، نقش مهمی در حفظ اسلامت و جمهوریت نظام اسلامی دارد و نوعی عبادت بزرگ محسوب می شود.
دفتر شورای نگهبان مهریز فعالیت خود را در سال 1370 آغاز کرده و دارای 700 ناظر است که در امر انتخابات های مختلف همکاری دارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحانزاه**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.