سید محمد رستگاری پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در شهر مهریز و مناطق روستایی در بخش های آبرسانی ، برقرسانی ، گازرسانی ، گردشگری ، کشاورزی ، مخابراتی ،تولیدی و صنعتی اجرا و آماده افتتاح است .
وی ادامه داد: از مجموع طرح ها، 26 مورد با 138 میلیارد و 910 میلیون ریال از محل اعتبارهای دولتی و 6 طرح نیز با صرف 217 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی آماده افتتاح شده است .
فرماندار مهریز اظهار کرد: 18 طرح در مناطق روستایی بخش مرکزی و 14 طرح دیگر نیز در حوزه شهری در یکی از روزهای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسوولان و مردم منطقه به بهره برداری می رسد.
به گفته رستگاری با افتتاح طرح ها در مجموع زمینه اشتغال افزون بر 100 نفر در شهر و مناطق روستایی شهرستان مهریز فراهم می شود.
این مسوول همچنین به اجرای بیش از 200 برنامه در بخش های مختلف با همکاری خوب مردم در شهر و مناطق روستایی در طول دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
رستگاری یادآور شد: اوج مراسم های دهه فجر ، برگزاری راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن است که با مشارکت گسترده مردم ولایی و انقلابی مهریز در شهر و نیز تعدادی از روستاها برگزار می شود.
برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی از دیروز 12بهمن شروع شد و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.