مسعود شریعتی، روز سه شنبه در نشست هماهنگی با مدیران تربیت بدنی نواحی مقاومت بسیج استان یزد، افزود: اداره های ورزش و جوانان ، همکاری لازم برای صدور پروانه و حمایت از باشگاه های مقاومت را در10 شهرستان استان خواهد کرد.
وی ادامه داد: نیروی مقاومت بسیج و سپاه الغدیر یزد ظرفیت های خوبی در زیرساخت ها و نیروی انسانی برای فعالیت های مختلف ورزشی در دارد که باید از آنها برای فرهنگ سازی و توسعه رشته های مختلف ورزشی استفاده کرد.
این مسوول اظهار کرد: همکاری های 2جانبه بین ورزش و جوانان استان و تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد، نقش موثری در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دارد و باید فعالیت های خوب انجام شده با قوت ادامه یابد .
همچنین مسوول تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد گفت: ترویج ورزش همگانی و فراهم سازی شرایط ورزش مناسب در مناطق محروم با ساخت سالن های چند منظوره انجام شده است.
ˈسرهنگ محمد مهدی نیکونژاد، افزود: تشکیل باشگاه های مقاومت در شهرستان ها و پایگاه های استعدادیابی برای شناسایی علاقه مندان مستعد در رشته های ورزشی در مسیر قهرمان پروری پیگیری می شود.
14 پایگاه استعدادیابی در 12 ناحیه بسیج استان به حدود 200 نفر از ورزشکاران مستعد بسیجی 9 تا 14 سال آموزش های لازم ارائه می دهد.
65 هزار ورزشکار در 47 هیات ورزشی استان فعالیت دارند.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 300هزار نفر آنها عضو نیروی مقاومت بسیج هستند.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.