کمال دهقانی فیروزآبادی روز پنجشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تفت، افزود: کارها باید منطبق با طرح جامع تفصیلی باشد که به صورت دائمی برنامه ریزی شود، لازم است حاصل کار مطالعاتی و تخصصی نیز باشد.
وی با اشاره به اصلاح قانون تخصیص مالیات بر ارزش افزوده و افزایش بودجه شهرداری ها و دهیاری ها، یادآور شد: طرح های مشارکتی کار خوبی است ،چنانچه حرکت شهرداری تفت به این سمت باشد، می تواند مفید واقع شود.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در قانون جدید لازم است، عوارض نوسازی اصلاح شود تا درآمد شهرداری ها افزایش یابد.
این نماینده استان یزد در مجلس در نشست یادشده در باره مسائل مطرح شده قول پیگیری مساعد داد.
شهردار تفت نیز با بیان اینکه اجماع مسئولان پیشرفت و توسعه شهر است،گفت: بودجه شهرداری ناچیز است و با توجه به اینکه بسیاری طرح های اجرایی استانی است ، پیشنهاد کرد که بودجه استانی و ملی به شهرستان اختصاص یابد.
سید مصطفی فاطمی فیروزآبادی، ادامه داد: تفرجگاه دره گاهان تفت یکی از نمادهای گردشگری استان یزد است که کارهای نهایی برای سرمایه گذاری بر روی آن در حال انجام‌ است.
تکمیل کمربندی تفت، تامین تجهیزات خدمات شهری ، تخصیص درآمد حاصل از جرائم رانندگی به شهرداری و لزوم‌ ادامه روند اختصاص اعتبار برای آبیاری قطره ای مهمترین موضوعاتی بود که از سوی اعضای شورای شهر تفت در این نشست عنوان شد.
استان یزد با یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
شهر تفت در 20کیلومتری جنوب غرب شهر یزد قرار دارد.
6197/2047 خبرنگار: محمدحسین فلاح ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.