حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، عصر روز سه شنبه در ‌نشست شورای کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهریز، افزود: در مناطق روستایی بخش مرکزی افراد محرومی زندگی می کنند که باید به وضعیت آنها بیشتر رسیدگی شود.
وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت معیشتی،ایجاد زمینه برای درمان مناسب و به موقع باید در عمل در روستاها مورد توجه بسیجیان و بسیج جامعه پزشکی قرار گیرد.
امام جمعه مهریز با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج تصریح کرد: بسیج به معنای واقعی هرجا که نیاز باشد،حضور پیدا می کند و باعث دلگرمی و آرامش مردم خواهد بود و اغلب از مسئولان جلوتر عمل و حرکت می کند.
محی الدینی بیان کرد: اعزام تیم های ‌بهداشتی و ‌‌درمانی به روستاهای دور افتاده و رسیدگی به مردم محروم و ارائه خدمات رسانی مناسب به آنها جزو مطالباتی است که باید جواب مثبت به این موارد داده شود.
همچنین رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد در این نشست گزارشی از برنامه های این تشکل در اجرای طرح صالحین امداد و‌ درمان ارائه کرد و گفت: حضور تیم های درمانی به مناطق روستایی از جمله اولویت های این تشکل است.
جواد قادری ، افزود: اعزام تیم های تخصصی با همکاری شبکه های بهداشت و درمان برای رسیدگی به وضعیت سلامت مردم به صورت منظم در مناطق روستایی انجام می شود.
در 9ماهه سال 96، چهار تیم بهداشتی و درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی مهریز به روستاهای میانکوه و ارنان بخش مرکزی اعزام شدند.
نیمی از جمعیت 50هزار نفری شهرستان مهریز در 200 پایگاه مقاومت ساماندهی و فعالیت دارند.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.