به گزارش ایرنا ، محمود زمانی قمی روز دوشنبه در دیدار فرماندهان ارشد سپاه الغدیر یزد افزود: این همدلی در استان وجود دارد که امیدواریم با هماهنگی بتوان بر مشکلات پیروز شد و به مردم و نظام اسلامی خدمت کرد.
وی ادامه داد: مسوولان نظام اسلامی همواره بر محور وحدت و اخلاق حرکت کرده و آن را سرلوحه امور خود قرار می دهند و دشمنان در رسیدن به آرزوهای خود علیه انقلاب اسلامی به نتیجه نمی رسند.
استاندار یزد تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به ‌رغم توطئه های مختلف دشمنان ، با همدلی به موفقیت های بزرگ در عرصه های داخلی و خارجی رسیده و قطعا با قدرت و همبستگی همچنان به راه نورانی خود ادامه می دهد.
زمانی قمی تصریح کرد: دشمنان تاکنون برای رسیدن به اهداف خود تلاش های زیادی را انجام داده اند ولی با هوشیاری و همدلی مردم و مسوولان به هیچ کدام از برنامه های خود نرسیده اند.
وی به نقش سپاه و بسیج در انقلاب اسلامی و عرصه های مختلف اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود تا همچنان نیروهای دلسوز به نظام و انقلاب اسلامی در برنامه های خود موفق باشند.
همچنین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مهمترین ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وضعیت کنونی همان مقابله با تهدیدهای نرم است که مور تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته اند.
سردار فتح‌الله جمیری افزود: در خصوص تهدید نرم ، فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقشار، صنوف، دانش‌آموزی، دانشجویی، جامعه پزشکی و بسیج مهندسان در استان انجام می شود.
وی گفت: سپاه استان این آمادگی را دارد تا بر اساس نیاز برای مجموعه نیروهای کادر و سرباز نیروی انتظامی و هوا و فضا ، آموزش های لازم را ارائه دهد.
استان یزد 300 هزار بسیجی دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.