به گزارش ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه امروز یزد افزود: توقع مردم ولایتمدار از مسوولان است که به دور از سیاست بازی ها فقط به فکر مردم همیشه در صحنه و مدافعان حقیقی انقلاب اسلامی باشند.
وی ادامه داد: توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری ، حذف کاغذ بازی‌ها و روندهای طولانی اداری و نظارت بهتر و بیشتر بر بازار باید به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار مدیران اجرایی قرار گیرد.
امام جمعه یزد تاکید کرد: باید بنحوی توسط مسوولان در کشور برنامه ریزی شود که شاهد کاهش فشارهای اقتصادی بر قشر محروم جامعه باشیم که در سایه تدبیر صحیح قطعا جامه عمل می پوشاند.
ناصری به حوادث اخیر و توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته در ابعاد مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: تمام دسیسه ها با یاری خدا ، بصیرت ملت و ولایتمداری آنها خنثی شده است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: توطئه های استکبار و حامیان آنها ناشی از شکست های مختلفی است که نصیب کفر جهانی در سایه هوشیاری ، بینش و بصیرت و همچنین مقاومت ملت شجاع شده است .
ناصری به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جوانان در قالب جنگ نرم اشاره کرد و هوشیاری مردم، مسوولان ، خانواده ها و نسل جوان را در مقابل آنها خواستار شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین بر ضرورت توجه به اختصاص بودجه‌های مناسب فرهنگی استان برای انجام برنامه ها ، تربیت و رشد اخلاق جامعه و ترویج مبانی اسلامی تاکید کرد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاه**انتشار: محمدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.