این گردهمایی به مدت 2 روز ادامه دارد و در خصوص ساماندهی امور جوانان ، مشارکت های اجتماعی ، طرح های ملی جوانان ، ازدواج و خانواده و فضای مجازی بحث و بررسی می شود.
همچنین مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه این گردهمایی گفت: تا پایان آذرماه سال 1396، 998هزار فقره هزار وام ازدواج 100 میلون ریالی به زوج های جوان پرداخت شده است .
سید جواد رضوی با بیان اینکه بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت جوان کشور 20 میلیون نفر است، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان و هرمزگان از لحاظ جمعیت جوان ترین استان ها و گیلان و مازندران نیز بالاترین سن جمعیت را دارند.
رضوی همچنین به اهمیت آموزش و مشاوره مستمر جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: ترویج مراکز تخصصی مشاوره خانواده و برگزاری کارگاه های آموزشی در دوره های مختلف ازدواج از جمله برنامه های مهمی است که پیگیری می شود.
همچنین در روز پایانی گردهمایی ، ژاله تندگویان معاون توسعه منابع ، پشتیبانی و محمدجواد تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارتخانه سخنرانی خواهند داشت.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در مراسم افتتاحیه گردهمایی یادشده گفت: سپردن امور مخنلف به جوانان از سیاست های دولت تدبیر و امید است و مهمترین اولویت ما برای فعالیت ها و انجام امور نیز حمایت از تشکل های مردم نهاد است.
مسعود شریعتی افزود: در استان حرکت های رو به رشدی در بحث توجه به جوانان شده است، در این اداره بیشتر مدیریت ها جوان هستند و به خوبی از نیروهای جوان استفاده شده است.
استان یزد افزون بر 100 تشکل مردم نهاد حوزه جوانان دارد و 65 هزار ورزشکار در 65 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
7536/2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.