رضا زارعی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعود ورزشی استان یزد افزود: مهمترین مسائلی که باید مورد عنایت فعالان عرصه ورزش کوهنوردی قرار گیرد ، موضوع مهم فرهنگ سازی و آموزش محیط زیست در بین اقشار جامعه است.
وی با بیان اینکه کویرنوردی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری ایران محسوب می شود، به اهمیت برنامه ریزی توسط هیات های کوهنوردی استان ها برای بهره گیری هرچه بیشتر از آنها تاکید کرد.
این مسوول ورزش کوهنوردی کشور تصریح کرد: برنامه های آموزشی و توجه به رده های پایه می تواند زمینه ساز موفقیت هیات ها و استان یزد در قهرمان پروری باشد، انتظار داریم در این زمینه برنامه ریزی و تلاش شود.
زارعی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و استفاده از نیروهای جوان و متخصص و همچنین استفاده از تجربیات پیشکسوتان شاهد توسعه بیش از پیش این رشته در استان مستعد و دارای ظرفیت یزد باشیم.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: باید با برنامه ریزی و تلاش برای توسعه و گسترش کوهنوردی و صعودهای ورزشی با همکاری بخش های مختلف گام های جدی برداشته شود.
مسعود شریعتی افزود: رشته کوهنوردی به صورت همگانی و هم حرفه ای مورد استقبال مخاطبان است،باید آگاهی های لازم به مردم داده شود تا از آن در استان به نحو شایسته استفاه کنند.
در این مجمع با قدردانی از فعالیت محمود اکبری ، مصطفی فاطمی فیروزآبادی با کسب 9 رای از مجموع 13 رای اعضا برای چهار سال سکاندار این هیات شد.
همچنین محمد مظفری سه رای کسب کرد و یک رای نیز سفید اعلام شد.
استان یزد 65 هزار ورزشکار سازمان یافته و 47 هیات ورزشی دارد.
7536/ 2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.