حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی،« شکوه همبستگی و بصیرت » مردم شهر مهریز، افزود: مدیران اجرایی به مشکلات معیشتی مردم و حل معضل بیکاری ، گرانی ، اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی رسیدگی کنند.
وی ادامه داد: دشمنان می خواهند از وجود برخی مسائل و مشکلات اقتصادی در کشور به نفع خود و رسیدن به اهداف شومشان استفاه کنند ، بنابراین رسیدگی به مطالبات مردم به عنوان یک ضرورت، وظیفه دینی و انقلابی ضروری است.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: مردم و مسوولان همواره مواظب ترفندهای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار باشند و با بصیرت و بینش دینی و انقلابی تحت زعامت مقام معظم رهبری در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز تصریح کرد: توطئه ها و فتنه های دشمنان ادامه دارد و آنچه موجب شکست همیشگی کفر جهانی ، منافقان ، سلطنت طلبان و عوامل آنها می شو،د همان ایستادگی و ولایتمداری است .
محی الدینی در ادامه به ضرورت هوشیاری آحاد مردم و وحدت کلمه حول محور ولایت فقیه برای تداوم اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کرد و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان و عوامل آنها را خواستار شد.
مراسم راهپیمایی مردم مهریز از حسینیه شهدای گمنام این شهر تا مسجد جامع ولی عصر (عج) با حضور امام جمعه ، فرماندار و اقشار مختلف مردم به نحو باشکوهی برگزار شد.
مردم ولایی مهریز با حضور گسترده در راهپیمایی شکوه همبستگی و بصیرت ، انزجار خود را از فتنه گران و هنجار شکنان اعلام کردند.
چند روز گذشته تعداد اندکی فرصت طلب با حمایت علنی دشمنان قسم خورده انقلاب در برخی شهرها علیه نظام و ارزش های دینی و انقلابی هنجارشکنی کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار:عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.