استاندار یزد در بازدید سرزده از چند دستگاه های اجرایی در مرکز استان با اشاره به لزوم خدمت رسانی به موقع به مردم، گفت: کسب رضایت شهروندان ، اولویت نخست مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی استان باشد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمود زمانی قمی از بیمارستان شهید صدوقی(ره) و اداره های کل راه و شهرسازی و امور مالیاتی یزد بازید کرد و افزود: موضع ما در استان حمایت از مردم است و باید به مواردی که مورد نظرشان است، توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بازدیدها اختصاص به ساعت اداری ندارد و در ساعت غیر اداری و حتی نیمه شب از دستگاه های خدمت رسان انجام می شود، افزود: در بازدید از مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی بیماران مساله ای از نارضایتی اعلام نکردند.
زمانی قمی با اشاره به بازدید از اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به مواردی که مطرح شد و مراجعان درخواست هایی داشتند دستور پیگیری داده شد، این روند ادامه دارد.
وی اظهار کرذ: باید مدیران دستگاه های اداری در جلب رضایت مردم تمرکز داشته باشند، به این موضوع حساسیت ویژه ای دارم و با جدیت دنبال خواهم کرد.
استاندار یزد گفت: طبیعی است، اگر مراجعه کننده ای مسائل خود را نتواند از مبادی قانونی حل کند باید با آن شخص صحبت کرد، قطعا خواهد پذیرفت اما اینکه به دلایل واهی روند کار در دستگاه ها طولانی شود، نمی پذیریم و با استفاده از اختیارهای قانونی برخورد خواهیم کرد، البته از عملکرد قانونی و به موقع نیز قدردانی خواهیم کرد.

**
به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز، روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به خانه عالم نیاز دارد و خیران دولت را در ساخت این فضاها یاری کنند که برای ترویج فرهنگ دینی بسیار ضروری است .
خانه عالم نوعی فضای اقامتی و عمومی همراه با داشتن امکانات مناسب برای اسکان و فعالیت های مبلغان دینی در مناطق روستایی است که دارای دفتر کار و محل ملاقات عمومی است.
حجت الاسلام محمد حسین متوسل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون 9 خانه عالم با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال در دهستان های بهادران ، خورمیزات ، ارنان و میانکوه ساخته شده است.
وی ادامه داد: 10 خانه عالم دیگر در مناطق دور افتاده روستایی بخش مرکزی در پنج دهستان تنگچنار ، خورمیزات ، ارنان و بهادران نیاز است که برای ساخت آن باید خیران دولت را کمک کنند.
این مسوول اظهار کرد: سه خانه عالم دیگر با پیشرفت فیریکی 20 تا 80 درصد در دهستان ارنان و خورمیزات در دست اقدام است که برای تکمیل به سه میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
متوسل در خصوص سایر فعالیت های این اداره گفت: اعضای 126 هیات مذهبی در مهریز فعالیت دارند و 60 روحانی در طول سال در شهر و مناطق روستایی به تبلیغ مشغول هستند.
وی اظهار کرد: در سال جاری 69 گفتمان دینی با حضور اساتید دانشگاه در مسائل فرهنگی و اجتماعی با حضور 2 هزار نفر از دانش آموز دختر و پسر در مدارس مهریز تشکیل شده است.
مهریز دارای 250 مسجد است و مرکز این شهرستان 50 هزار نفری در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.