صادق شاکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال بانوان یزد در گروه چهار رقابت با تیم های آساره اندیمشک ، کاسپین قزوین ، کیمیای اسفراین ، پمپ کرمان و پیشرو تکین تهران هم گروه شد.
وی ادامه داد: این مسابقات از 30 دیماه جاری آغاز می شود و تا چهارم بهمن ماه 1396 به صورت متمرکز و دوره ای در قزوین و به میزبانی باشگاه کاسپین این استان برگزار می شود.
این مسوول اظهار کرد: بر اساس مقررات فدراسیون در پایان این مسابقات تیم های اول و دوم به مرحله پایانی که با حضور هشت تیم در یکی از استان ها برگزار می شود، صعود می کنند.
شاکری گفت: هنوز زمان و مکان دقیق برگزاری مرحله نهایی مسابقات مشخص نشده است، امیدواریم یکی از تیم های این مرحله تیم فوتسال بانوان استان یزد باشد.
همچنین سرمربی تیم فوتسال بانوان استان در ادامه اظهار کرد: تمرینات این تیم برای حضور در مسابقات از دیروز( دوشنبه) 11 دی ماه با حضور 12 بازیکن بومی آغاز شد و برای موفقیت در لیگ یک ادامه دارد.
فاطمه نادریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف ما در مسابقات ، صعود به لیگ برتر کشور است، امیدواریم محقق شود هرچند کار سختی است و قطعا به حمایت مسوولان و همت بازیکنان نیاز داریم .
وی اظهار کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در فوتسال بانوان استان وجود دارد که با برنامه ریزی و فراهم کردن امکانات لازم می توان به قله های موفقیت و رساندن آن به جایگاه واقعی در کشور اقدام کرد.
مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور در چهار گروه با حضور 23 تیم از استان های مختلف برگزار می شود و در پایان از هر گروه 2 تیم به مرحله پایانی صعود می کنند.
مرحله پایانی با حضور هشت تیم برگزار خواهد شد که در نهایت تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال قهرمانی بانوان باشگاه های کشور در فصل آینده را کسب می کنند.
هم اکنون در استان 10 تیم فوتسال بانوان فعال است و تیم جوانان یزد سهمیه لیگ دسته یک کشور را دارد .
استان یزد 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد که در 47 هیات فعالیت می کنند. این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536/2047 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.