به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه با اشاره به فرا رسیدن 9 دی افزود: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی روز پاسداشت انقلاب اسلامی و درس آموزی و عبرت آموزی از حوادث سال 88 است .
وی با اشاره به سخنان دو روز گذشته مقام معظم رهبری افزود: اینها باید پاسخگوی کارهای خودشان باشند اما با سوء استفاده از رأفت مقام معظم رهبری و مردم و با تهمت و لجن پراکنی خود را طلبکار می دانند و دیگران را به محاکمه می کشند.
حسینی ادامه داد: اینها با متهم کردن این و آن در داخل، نقش اپوزیسیون را بازی می کنند ، چرا افرادی که تا دیروز یا امروز همه امکانات دولتی در اختیارشان بوده ، فضای سیاسی کشور را مسموم می کنند.
وی ادامه داد: متأسفانه در داخل گروهی کار دشمن را ادامه می دهند ، اینها خدا و دین و انصاف را رعایت نمی کنند و به جای داشتن سیاست دینی ، دین سیاسی دارند.
امام جمعه ابرکوه همچنین به انتصاب فرماندار جدیدابرکوه اشاره و اظهارکرد: لازم می دانم و انتظار دارم مدیران دستگاههای اجرایی تا تعیین وضعیت فرماندار جدید ابرکوه بهتر از گذشته عمل کنند.
وی به مشکلات بیمارستان خاتم النبیاء (ص) ابرکوه هم اشاره ای کرد و یادآورشد : چرا بیمارستان فقط با یک پزشک جوابگوی حجم سنگین مراجعات است.
حسینی به مناسبت آغاز سال جدید میلادی هم افزود: امیدواریم سال جدید مسیحی برای مسیحیان جهان مبارک باشد البته اگر سردمداران حکومتشان بگذارند که فضای تنفسی مردم دنیا از دود و باروت پاک شود.
وی بابیان اینکه سران سیاسی دنیای مسیحیت و نوچه های حقیرشان در منطقه و کشورهای عربی جز به نابودی حقوق بشر نمی اندیشند یادآورشد :فاجعه نسل کشی و بیماریهای کشنده در یمن داد سازمان های بین المللی و حقوق بشری را هم درآورده اما این خونخواران جلاد همچنان به مظلوم کشی خود ادامه می دهند .
خطیب جمعه ابرکوه همچنین به مناسبت سالروز ابلاغ پیام تاریخی و بیدارگرانه حضرت امام خمینی (ره) به میخائیل گورباچف رئیس جمهور وقت شوروی سابق تصریح کرد: اما در این پیام با پیشگوئی از آینده کمونیسم آنها را نسبت به افتادن در ورطه لیبرال دمکراسی و نظام سرمایه داری جهان غرب ، هشدار دادند و راه نجات جامعه جهانی رادر بازگشت به فطرت و خداجوئی خویش دانستند.
وی اضافه کرد: اما گورباچف ابعاد معنوی پیام امام (ره) را درک نکرد و پس از سه سال، پیش بینی امام (ره) محقّق شد و شوروی فرو پاشید.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.