به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی ابرکوه افزود: 9 دی خلق یکی از بهترین حماسه‌های ملت در باطل کردن اندیشه‌های دشمنان و استکبار جهانی در راس آنها امریکا بود.
وی ادامه داد: دشمنان همیشه تلاش داشتند با سرنگونی نظام ، تحریم های اقتصادی ، سیاسی و تهاجمات فرهنگی به هدف شوم خود دست یابند اما با هوشیاری و وحدت ملت ناکام ماندند.
وی در ادامه بابیان اینکه باید قدر دستاوردهای مادی و معنوی سفر پرخیر برکت مقام معظم رهبری حفظ شود افزود: فاصله زمانی نهم تا پانزدهم دی‌ماه باید بعنوان هفته میثاق با ولایت در ابرکوه نام‌گذاری شود .
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد نیز دراین نشست با اشاره به ضرورت هوشیاری ملت برای مقابله با هجمه‌های دشمن، گفت: القای شایعات پیرامون بودجه فرهنگی کشور توطئه جدید دشمن است.
حجت‌الاسلام رضا شریفی با اشاره به لایحه بودجه 1397تصریح کرد: دشمن هرگز دست از توطئه علیه ایران بر نمی‌دارد .
وی بابیان اینکه حماسه عظیم 9 دی حرکت خودجوش ملت ایران بود افزود: 9دی نظام مقدس اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد.
معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد هم گفت: آنچه دشمن از ابتدای انقلاب تا به امروز و حتی در آینده با جدیت تمام دنبال خواهد کرد، آسیب زدن به ملت ایران در پی مشاهده اقتدار، معنویت و صلابت جمهوری اسلامی است.
محمدرضا عرشیان افزود: دشمن می‌خواهد با توطئه‌های گوناگون مانع تکامل و تعالی کشور ایران شود، اما نمی داند ایران اسلامی با نثار خون پاک شهدا و درایت و هوشیاری مردم و رهبر معظم انقلاب یک کشور با اقتدار است.
این مسئول با اشاره به عملکرد مطلوب دادگستری‌های استان و شهرستان ابرکوه افزود: تعداد قضات ابرکوه از 4 به 8 نفر افزایش یافته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه هم گفت: ملت با وحدت و انسجام خودشان در حماسه 9 دی برگ زرین دیگری بر تاریخ ایران اسلامی افزودند.
حجت الاسلام کاظم دشت آبادی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه یک سفر تاریخی بود افزود: مردم ابرکوه باید در هرچه باشکوهتر برگزاری این روز تلاش کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه هم بابیان اینکه حماسه ملت در 9دی توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد افزود: 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ملت در دفاع از انقلاب و اطاعت از ولایت بود.
سرهنگ پاسدار علی فاتحی با گرامیداشت 9 دی و 15دی سالروز سفرمقام معظم رهبری به ابرکوه اظهارکرد: همه مسئولان و مردم باید در بزرگداشت 9 و 15دی ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به ابرکوه اهتمام ورزند.
بخشدار مرکزی ابرکوه نیز بابیان اینکه 9 دی روز وحدت و همبستگی جامعه شد خاطرنشان کرد: سر بلندی نظام در روز 9دی بعنوان وحدت ملی با تدبیر ، مدیریت ، ارشادات و درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری رقم خورد.
محمد جواد آقایی با گرامیداشت یاد و خاطره سفر مقام معظم رهبری در 15دی 86 به ابرکوه اظهار کرد: 15دی ماه مناسبت بسیار عظیمی برای شهرستان ابرکوه است.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.