مهدی زارع یکشنبه شب در نشست خبری با نمایندگان وسایل ارتباط جمعی در مهریز افزود: سال های گذشته فعالیت های خوبی در عمران شهری مثل ساخت میدان ها ، خیابان ها و بوستان ها در محله های این شهر انجام گرفته است .
وی ادامه داد: به رغم کارهای خوبی که در بخش عمران و آبادانی شهر در محله های مختلف انجام شده ولی به همان میزان در خصوص زیباسازی شهر و مبلمان آن توجهی به عمل نیامده است.
رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: برای رسیدگی به مبلمان شهری و زیباسازی شهر احتیاج مبرم به همراهی و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران استانی است.
به گفته وی در این خصوص به زودی فراخوانی برای جذب خیران و سرمایه گذاران در استان یزد اعلام می شود تا علاقه مندان به مشارکت بتوانند برای حضور در مهریز و فعالیت ها اقدام کنند.
این مسوول اظهار کرد: تاکنون برای رسیدگی به مبلمان شهری با حضور اعضا شورای اسلامی شهر و مسوولان جلسه های مختلفی تشکیل و موضوع رسیدگی شده است.
زارع یادآور شد: اعتبارهای شهرداری مهریز برای اجرای طرح های مختلف زیباسازی خیلی محدود است و قطعا به همراهی و مشارکت سرمایه گذاران و خیران بومی و غیر بومی نیاز است .
وی تاکید کرد: مهریز به خاطر موقعیت و قرار داشتن در کنار جاده تهران ، بندرعباس در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است و قطعا باید مبلمان شهری و زیبا سازی آن مدنظر جدی باشد.
در این نشست سایر اعضای شورای اسلامی شهر مهریز به طرح دیدگاه های خود در زمینه ضرورت همکاری مردم با شورا ، توجه به زیباسازی و اختصاص اعتبارهای ملی به مهریز پرداختند.
خبرنگاران نیز از شورای اسلامی شهر مهریز ، رسیدگی جدی به زیباسازی شهر و مبلمان آن ، اتمام ساختمان نیمه تمام شهرداری و فراهم کردن امکانات رفاهی و فرهنگی در شهر را خواستار شدند.
از جمعیت 50 هزار نفری مهریز حدود 70 درصد در شهر در محله های قدیمی و شهرک های اطراف شهر زندگی می کنند.
مهریز به خاطر داشتن افزون بر 600 اثر تاریخی و فرهنگی و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی شمال ، جنوب کشور در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/2047 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.