به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز افزود: در 38 سال گذشته آمریکایی ها و حامیان آنها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.
وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی دروغ است و تمام تلاش استکبار جهانی رسیدن به منافع نامشروع خود در جهان اسلام ، منطقه و علیه اهداف و آرمان های شهیدان و نظام ما است بنابراین باید خیلی هوشیار بود.
امام جمعه مهریز به وحدت حوزه و دانشگاه و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: شهید مفتح عمر شریف خود را در راه احیای معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت (ع) به کار گرفت و در سنگرهای گوناگون به مبارزه با ستم پرداخت.
محی الدینی افزود: این شهید والامقام دانشگاه را از تهاجم فرهنگی استکبار و طاغوت نجات دهد و مسوولیت گسترش فرهنگ اسلامی را در مراکز آموزش عالی بر عهده گرفت.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: محیط های دانشگاهی باید از اختلاف به دور باشد و وحدت کلمه در هر زمان و مکان و در هر موضوع و جریان و گروه امری پسندیده است و روز به روز بیشتر شود.
محی الدینی به روز حمل و نقل و راهداری اشاره کرد و گفت: حمل و نقل هم از بخش های زیر بنایی اقتصادی هر جامعه است و رابط میان بازار تولید و مصرف است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: محدحسین فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.