محمدرضا جعفری خرمی، روزشنبه در حاشیه بازدید از کارگاه قالی بافی صحن حضرت زهرا (س) در بخش بهمن شهرستان ابرکوه به خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ 500گرم طلاست که توسط مردم اهدا شد.
وی افزود: در این مدت مردم علاوه بر اهدای 10میلیارد ریال وجه نقد ، 2میلیارد ریال نیز کالا شامل کاشی، سرامیک ، فرش و پتو به ستاد کمک کرده اند .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در مورد اعزام نیروهای اجرایی به عراق یادآور شد : امسال هفت هزار و 500 نفر روز کارگر ساده، آشپز و نیروی متخصص در رشته‌های خاص برای بازسازی عتبات عالیات به عراق اعزام شدند .
وی با بیان اینکه در شهر نجف برای بازسازی به سنک کار و کمک سنک کار نیاز است، تصریح کرد: برای بازسازی حرمین عسکرین(ع) در سامرا به بنا، نماکار، حسابدار و کاربر رایانه نیاز است ، متقاضیان در صورت تمایل به ستاد عتبات عالیات یزد مراجعه کنند.
خرمی از ساخت 2باب در مطلا حرم حضرت مسلم (ع) خبر داد و یادآور شد: این درها که از محل کمک های مردمی استان به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال تهیه شد که پس از مراحل نهایی به زودی برای نصب به عراق حمل می شود.
وی از یزدی ها خواست همچنان کمک های نقدی را به شماره حساب
30165- 814-3428 -1 یا شماره کارت 6273811040472323 بانک انصار یزد واریز کنند و کمک های غیر نقدی را به ستاد بازسازی در استان تحویل دهند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تاکید کرد : مردم نیکوکار استان در سال 1395 مبلغ 15میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کرده بودند که این کمک ها شامل 2کیلوگرم طلا و سکه، 12 میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد و پنج میلیارد ریال کمک های جنسی بود.
انتشار: 7540/2047 / خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.