حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد افزود:
قدس قبله گاه اول مسلمانان است، امت اسلام هرگز اجازه نخواهند داد، نخستین قبله مسلمانان از جهان اسلام جدا شود.
وی اظهار کرد: به فرموده امام خمینی( ره ) قضیه فلسطین مساله قومیت و ملیت نیست بلکه یک موضوع مهم جهان اسلام است.
خطیب جمعه بهاباد با اشاره به اینکه بعد از شکست داعش و معرفی بیت المقدس از سوی رئیس جمهور آمریکا به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، یادآور شد: این فتنه جدیدی است که دونالد ترامپ آن را ایجاد کرده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد در ادامه به 16 آذر، روز دانشجو اشاره کرد و گفتد : 16 آذر نماد استکبارستیزی، آزادیخواهی، دینداری و استقلال طلبی دانشجویان است و راز ماندگاری این روز، پیروی از عاشورای حسینی است.
وی تصریح کرد : دانشجویان در سال 1332 در راه اعتلای ایران رشادت ها آفریدند و پس از آن در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان‌ خود را فدای اهداف امام خمینی (ره) کردند.
همچنین مردم ولایتمدار بهاباد پس از اقامه نماز جمعه همراه با سراسر کشور با محکوم کردن اقدام سخیف رئیس‌جمهوری آمریکا در اعلام به‌ رسمیت شناختن قدس به‌ عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی برگزار کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند و با مردم فلسطین ابراز همبستگی کردند.
آنها تاکید کردند که هرگز اجازه نخواهند داد نخستین قبله مسلمانان از جهان اسلام جدا شود و حتی اگر لازم شود با فدا کردن جان خود آماده حفاظت از قدس هستند.
مرکز 20 هزار نفری شهرستان بهاباد در فاصله 200 کیلومتری شرق استان یزد قراردارد.
9877 / 2047/ خبرنگار: حمیدرضا اخوان بهابادی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.