محمود زمانی قمی پنجشنبه شب در دومین سفرش پس از انتصاب به مهریز در جمع مسئولان محلی از جمله امام جمعه ، فرماندار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان از همدلی موجود در منطقه قدردانی کرد و افزود: باید برای خدمت رسانی به مردم کارها تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: حضور در شهرستان ها با هدف قدردانی از تلاش های انجام شده توسط مسوولان محلی در خدمت رسانی و نیز رفع مشکلات است .
همچنین امام جمعه مهریز در این دیدار اظهار کرد: حضور استاندار در این شهرستان مایه افتخار و قوت قلب مسوولان اجرایی و مردم است و باید با بهره گیری از دیدگاه های ارزشمند آقای زمانی قمی در استان برای خدمت به مردم تلاش کرد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: مردم و مسوولان مهریز با همدلی و در سایه نظام ، انقلاب اسلامی و برنامه های دولت برای حل و فصل امور و ارتقای برنامه های شهرستان فعالیت دارند.
در ادامه فرماندار مهریز گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان در ابعاد مختلف ارائه کرد و گفت: مجموعه کنونی در شهرستان بسیار همدل هستند و برای خدمت به مردم کارها را با جدیت انجام می دهند.
سید محمد رستگاری افزود: ظرفیت های خوبی در مهریز در زمینه گردشگری و نیز موقعیت خوب جغرافیایی وجود دارد و قطعا با حمایت مسوولان استان شاهد توسعه بیشتر آن خواهیم بود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.