به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه امروز ازدواج در جامعه دچار بی توجهی شده است گفت: متأسفانه سن ازدواج روز به روز بالاتر می رود و دختران و پسران دل خود را به شغل خوش می کنند و خانواده ها اصرار دارند تا فرزندانشان تحصیل کنند.
خطیب جمعه تفت نقش دولت مردان در زمینه ازدواج را مهم خواند و گفت: ازدواج به عنوان مهمترین موضوع فرهنگی باید مورد توجه بیشتر دولت مردان قرار گیرد.
وی یکی از دلایل کاهش زاد و ولد را ازدواج دیرهنگام عنوان کرد و به خانواده ها توصیه کرد: بستر ازدواج فرزندانشان را فراهم نمایند.
غفوری در بخش دیگری از خطبه های خود به حادثه غم انگیز زلزله در غرب کشور اشاره کرد و گفت: هرچند این حادثه همانند خیلی از اتفاقات دیگر امتحانی بود که باید متذکر شویم ولی در این زمینه لازم است همه به خسارت دیدگان کمک کنیم و نباید بی تفاوت باشیم.
استعفای نخست وزیر لبنان دیگر موضوعی بود که امام جمعه تفت مطرح کرد و گفت: دشمنان در صدد هستند که آرامش کشور لبنان که یکی از محورهای مقاومت هست را برهم بزنند و در این میان عربستان سعودی آتش بیار معرکه شده و رد پای آن در جنایات منطقه کاملاً مشهود است.
6197 فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.